До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Презентація нової колекції в бутику BRASCHI в Києві

Promotion

11 грудня в київському бутику бренду BRASCHI відбулася презентація колекції сезону осінь-зима 2019/2020. Її особисто представив креативний директор і власник Мауріціо Браскі, який прилетів на подію з Італії.

Реклама
BRASCHI осінь-зима 2019/2020

BRASCHI – італійський модний Дім, історія якого розпочалася в 1960-х роках минулого століття. Старт їй дала молода пара, яка надихнулася стилем ікон того часу – Софі Лорен, Одрі Гепберн, Моніки Вітті і Грейс Келлі. Перший бутик подарував нове поняття краси і елегантності, підкорив високоякісними матеріалами і особливим підходом до фасону кожного виробу. 2000 року управління брендом взяв на себе син засновників – Мауріціо Браскі. З дотриманням багаторічних традицій, він подарував нове дихання BRASCHI і, завдяки свіжим і сміливим ідеям, стрімко завоював нові світові ринки.

BRASCHI осінь-зима 2019/2020

Нова колекція сезону осінь-зима 2019/2020, яка отримала назву Bohemian Collection, присвячена аристократичній сучасності і її вмінню проявляти власну позицію. До колекції увійшли елегантні моделі верхнього одягу, виконані як у класичній палітрі кольорів, так і з використанням яскравих рішень. Привертають увагу і натуральні види хутра, обіграні за допомогою легких і невагомих тканин: шовку, тафти і декоративного оздоблення.

BRASCHI осінь-зима 2019/2020

Захід відвідали редактори глянцевих видань, світські персони і клієнти бренду, серед яких були: Катерина Берг, Анастасія Миколенко, Олена Єва, Міла Єремєєва і багато інших. Гостям також презентували компліменти від beauty-партнера заходу Kerastase.

<b>гости Braschi</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.