
Під каблуком: колекція AGL осінь-зима 2017/18
З італійським взуттям конкурувати складно. Максимально зручна колодка, ручна робота, м'яка шкіра і увага до деталей - історично склалося так, що саме на території Апеннін працюють кращі сімейні підприємства і виробники взуття, які десятиліттями шліфують свою майстерність. До таких брендів відноситься і AGL - сімейна мануфактура, яка майже 60 років тому влаштувалася в місті Монтегранаро. Але через деякий час засновник AGL Аттіліо Джусті Леомбруні (абревіатура його імені стала назвою бренду) зробив з невеликої сімейної справи великий взуттєвий бренд, який зараз відомий всьому світу. Сьогодні в AGL заправляють три його дочки: Віра займається зв'язками з громадськістю, Сара відповідає за продажі, а Маріанна - за дизайн.

У колекції є безліч модних ліній, взуття з яких можна вдягти на захід будь-якого рівня. Є, зокрема, і міні-колекція Bridal для наречених. Меггі Джилленгол стала музою і обличчям рекламної кампанії осінь-зима - 2017/2018, яку зняв давній друг бренду - музикант і фотограф Браян Адамс.

Читайте також:
Ще в розділі Бренд
Популярне

Як одягатися після 50: модні поради Сінді Кроуфорд

6 зухвалих висловлювань Карла Лагерфельда про красу

Еротичні танці: сцени стриптизу з кінофільмів в GIF-ках

Наймодніші кольори сезону весна-літо 2019

Весняний манікюр 2019: ідеї з подіумів

60 найкращих пар взуття на Тижні моди в Нью-Йорку

5 головних принтів сезону весна-літо 2019

Гід по наймодніших спідницях весни

Можна ще: все, що варто знати про БАДи

Історія кохання: Сальвадор Далі і Гала

Тиждень моди в Нью-Йорку: наймодніші сумки осінь-зима 2019/20

Які ботильйони купити цієї весни
Не слідуйте за модою
- відчувайте її
Дякуємо!
На вказану вами адресу було відправлено листа.
Підтвердіть, будь ласка, свою підписку.