До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Від Харкова до Львова: 5 українських брендів, за якими потрібно стежити

Щороку українська модна індустрія розвивається дедалі активніше, до того ж не тільки в столиці, а й інших регіонах. У містах-мільйонниках чимраз частіше відкриваються мультибрендові крамниці, у яких продаються тільки речі Made in Ukraine, а локальні марки активно завойовують не тільки загальнонаціональний ринок, а й світовий. Напередодні Дня Незалежності України ми вибрали п’ять брендів, що засновані в різних куточках нашої країни й засвідчують: носити українське — це справді круто.

Кайлі Дженнер у CULTNAKED
Львів

Львів — місто, що за останні п’ять років подарувало Україні два потужні бренди, які стали вже впізнаваними в усьому світі. У 2015-му на ринку з’явилися капелюхи Ruslan Baginskiy, які сьогодні носять і Мадонна, і Ірина Шейк, і Селін Діон, а у 2018-му на модній арені з’явилася марка CULTNAKED, про яку ми й хочемо розповісти докладніше.

Реклама

Фото Кендалл Дженнер та Аріани Гранде в шкіряних топах і штанах CULTNAKED нещодавно облетіли весь світ, але відомі знаменитості звернули увагу на цей львівський бренд ще два роки тому. Однією з перших у ньому з’явилася Кайлі Дженнер, яка приміряла атласну спідницю-шорти CULTNAKED, — перший зірковий продукт, що його створила засновниця марки Мері Фуртас. За її словами, секрет успіху цієї речі полягає в правильному балансі між ефектним зовнішнім виглядом і практичністю, адже під звабливою мініспідницею Dancing on The Table Skirt ховаються короткі шортики в колір, завдяки чому танцювати в ній можна не соромлячись. Естетика CULTNAKED натхнена модою нульових, завдяки якій у колекції марки зухвалі мінісукні сусідять зі штанами кльош, які носили Періс Гілтон і Брітні Спірс, а топи на зав’язках ідеально поєднуються із жакетами найяскравіших кольорів.

Одеса

Одеса — ще одна велика кузня fashion-талантів. Саме тут народилися бренди PASKAL і OCHI, які вже встигли про себе гучно заявити в усьому світі. Одним з найяскравіших представників міста також є марка WEANNABE, яка працює в масовому сегменті та встигла в себе вже закохати тисячі дівчачих сердець. Багато прихильниць WEANNABE називають марку втіленням самої Одеси — грайливою і романтичною, розслабленою і чуттєвою, простою й легкою на згадку. Засновниця марки Анна Сокіл розповідає, що WEANNABE — це одяг для дівчат, закоханих у життя. "Ми шиємо тільки те, що хочемо носити самі", — додає Анна, яка за вісім років роботи встигла одягнути тисячі дівчат, і не лише українських. Також Сокіл активно популяризує українську моду в рідному місті. Кілька років тому вона відкрила мультибрендовий простір Sokol Room, у якому представлені тільки українські бренди.

Знають одяг WEANNABE і за межами України. Однією з найвідданіших його прихильниць є українська топмодель Аліна Байкова, що живе нині в Нью-Йорку. Також для важливих виходів образи Made in Odessa вибирали Емілі Ді Донато і Cardi B.

Дніпро

У Дніпрі активно живе й працює дизайнерка Надя Дзяк, яка заснувала свій однойменний бренд ще 2008 року. Однак справжнього розвою марка сягнула близько п’яти років тому, коли дизайнерка вперше представила свої вигадливі й невагомі сукні з органзи.

Ефектний зовнішній вигляд і надскладні техніки ручної роботи миттєво привернули до марки міжнародну увагу як баєрів, так і преси. Нині фантазійні вбрання Nadya Dzyak можна побачити на сторінках Vogue UA, Vogue Portugal і Vogue Arabia, на червоних доріжках у всьому світі й у звітах стритстайл-хроніки, а сама Дзяк успіх марки описує правильним поєднанням трьох складників — якості, комерції й креативу.

Харків

Харків у нашому списку представляє бренд Wonder, історія якого почалася з мрії створити ідеальне пальто. Засновники марки хотіли зробити якісний і водночас доступний продукт, який слугуватиме не менш як п’ять років навіть у разі постійного носіння та тішитиме свою власницю. З цими базовими принципами бренд прожив майже три роки, а 2020-го Wonder представив першу повноцінну колекцію. До базових пальт додалися вироби з екошкіри, трикотажні гольфи й кашемірові светри, стьобані спідниці й штани. Водночас бренд наголошує на доступності своїх речей, працюючи з найкращими фабриками й виробниками, щоб дедалі більше наших дівчат одягалися саме в Made in Ukraine.

Підтримуючи концепцію zero waste, усвідомленого споживання та благодійні проєкти, Wonder наступного року відзначить своє п’ятиріччя. І все це робиться для того, щоб дівчина в одязі бренду завжди змогла почути вслід: "She is Wonder".

Івано-Франківськ

Наприкінці минулого року інфлюенсерка Тетяна Кодзаєва представила власний бренд сумок The Kode, які привертають увагу яскравим дизайном і бездоганною якістю виготовлення. Народився бренд в Івано-Франківську, але завдяки мільйонній армії шанувальників Кодзаєвої в Instagram швидко став впізнаваним.

Відмітна ознака The Kode — якість використовуваних матеріалів. Тетяна Кодзаєва не приховує, що марка працює з натуральною шкірою, яка справді слугуватиме дуже довго. До того ж придбання однієї такої сумки запобігатиме незапланованим імпульсивним покупкам. "Такі аксесуари зможуть пережити десятки подорожей і сотні вечірок, зберігаючи первинний вигляд, — розповідає засновниця The Kode. — Також згодом вони не вирушать на смітник, залишаючи неекологічний слід, а перетворяться на гідний вінтажний аксесуар".

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.