
Одного разу в Сохо: що треба знати про ритейл-платформу doors.
Ні для кого не секрет, що пандемія негативно вплинула на всі сфери життєдіяльності, зокрема й на модну індустрію. Особливо через локдауни й нескінченні обмеження постраждали невеликі бренди та їхні працівники.

Водночас унаслідок всесвітньої кризи модний світ почав гуртувався й усіляко підтримувати тих, хто цього потребує. Ось чому ми спостерігаємо збільшення кількості онлайн-платформ, де люди можуть купувати книжки в невеликих крамницях чи замовляти доставу їжі з місцевих ресторанів. А тепер деякі компанії спрощують методи купівлі модного одягу в незалежних локальних бутиках, що допомагає брендам боротися зі спадом продажу.


Саме з такою метою засновано doors. — нью-йоркську онлайн-платформу з питань ритейлу та зв’язків з громадськістю, яка просуває незалежних дизайнерів, культові нішеві бренди й художників-початківців. Компанія організовує попапи в Нью-Йорку, Лондоні, Парижі й Мілані; бере участь у Тижні моди; організовує професійні вебінари; а також продає роботи художників і дизайнерів онлайн.

Платформу doors. запустили в Нью-Йорку в травні 2021 року. Тепер на ній представлені вже понад 80 модних дизайнерів і понад 20 художників-новаторів. doors. прагне стати найбільшою багатоканальною платформою для незалежних модних і художніх талантів у світі та сприяти їхньому розвитку.


Покази нових колекцій doors. тривають у лютому під час Тижня моди в Нью-Йорку в престижному районі міста Сохо. Там і відбулося знімання, яке стилізували за допомогою одягу брендів, представлених на платформі. Поряд з нью-йоркськими модними талантами, як-от Private Policy, PH5 і Ji Won Choi, doors. показує понад 40 міжнародних культових брендів, включно з Juun.J, GCDS, Y/Project, Litkovskaya, WOS. Також компанія курирує і представляє косметичні бренди в Beautyque NYC.


Хоча компанії doors. менш як рік, її команда зі зв’язків з громадськістю старанно працює, щоб просувати й популяризувати тих, хто опинився під її крилом. Безсумнівно, така ініціатива допоможе не тільки малим модним бізнесам, а й позитивно вплине на клімат в індустрії: сприятиме різноманітності й дасть шанс початківцям продемонструвати свій талант поряд з іменитими дизайнерами.

Над зніманням працювали:
Photographer: Alex Dani @alexdanifotografo
Stylist: Saina Khvan @saisaiery
MUA: Kento Utsubo @kentoutsubo
Assitant: Lisa Ihaku @lisaihaku
Producer: Valeri Manziuk @manziuk_v_
Model: Paloma Q Cruz @palomaqcruz
Ще в розділі BRAND
Популярне

Світ має знати: як виживають захисники Маріуполя просто зараз

Говорити як гуцул: кілька слів та зворотів, які збагатять вашу українську

Як правильно говорити українською: позбуваємося росіянізмів

Що таке рукав'янка, або як виглядають найгарніші вишиванки

Дружина бійця «Азову» — про зустріч із Папою Римським та напружену ситуацію на «Азовсталі»

22 архівні фото Шер, які розкривають її стиль

Буковинський кептар і гуцульський сердак: все про костюми Kalush orchestra на «Євробаченні – 2022»

Щоденник пам’яті: весілля принца Гаррі й Меган Маркл у деталях

Kalush Orchestra закликали світ врятувати захисників Маріуполя та Азовсталі

Портрет нації: як жили на Закарпатті 100 років тому

Історія червоної сукні Valentino

Етель Ліліан Войнич – авторка найдосконалішого перекладу «Заповіту» Шевченка
Не слідуйте за модою
- відчувайте її
Дякуємо!
На вказану вами адресу було відправлено листа.
Підтвердіть, будь ласка, свою підписку.