Нове ім’я: UDANA — бренд з ідеальними шовковими сукнями
UDANA — нове ім’я в українській моді. Натхненням у створенні бренду для дизайнерки Ганни Зборовської слугував трек у Гімалаях, де місцеві жінки, попри важкі умови, все одно знаходять у собі сили й бажання вбиратися, надягаючи прикраси навіть у поле. UDANA в перекладі з непальської означає "політ", а дебютна колекція бренду весна-літо 2021 присвячена насолоді життям у будь-яких умовах.
"Після тривалого карантину, особливо хочеться зняти із себе об’ємні худі, спортивні джогери та вдягнути гарні струмливі сукні. Колекція UDANA саме про це", — каже дизайнерка Ганна Зборовська. В основі лінійки: романтичні образи зі шлярками, лаконічні шовкові блузи, спідниці з торочками, а також кімоно, вільні сарафани й прикраси в стилі індійських народів. Образи з дебютної колекції бренду пасуватимуть як для міської прогулянки в парі з кедами, так і матимуть актуальний вигляд увечері в дуеті з туфлями на підборах.
Всі речі зроблено вручну. У середньому на сукню потрібно було 3,5 метра шовку й два дні роботи. Шовк — найскладніший матеріал, з яким можуть працювати тільки професіонали, через це пошиття доручили виробництву з досвідом роботи понад 15 років. Нині речі з колекції UDANA можна приміряти в офіційній крамниці бренду в центрі Києва.