Нова гра: рекламна кампанія Bottega Veneta весна-літо 2018

02 лютого 2018

Для нового сезону в Bottega Veneta зважилися на експеримент. Для рекламної кампанії зняли шість красивих фільмів під загальною назвою «Роздуми», кадри з яких стануть рекламної версією для друкованих видань. Відео знято під керівництвом Фаб'єна Барона, при безпосередній участі креативного директора бренду Томаса Майєра, оператором виступив Філіп ле Сурд, який в 2014 році був номінований на премію «Оскар» за роботу в фільмі «Великий майстер», а також знімав в 2017 році «Фатальну спокусу» з Софією Копполою.

Музику для всіх фільмів писав продюсер і мультиінструменталіст Джонні Джевел. Декораціями і побудовою кадру займався Стефан Бекман, який відомий своїми роботами для Alexander McQueen, Valentino, Oscar de la Renta, Marc Jacobs, Alexander Wang, Balenciaga, Chanel, Fendi, Dolce & Gabbana, Gucci і Prada. Два відео з шести - Miraggio і 196,6 МГц вже можна побачити, інші будуть називатися Утопія, Відродження, Аврора і Запаморочення.

Читайте також: 

Музейний експонат: Chakshyn осінь-зима 2018/2019

Джон Таргон - новий креативний директор Marc Jacobs

рекламная кампания · Bottega Veneta ·

Ще в розділі Бренд

Популярне