
Нова гра: рекламна кампанія Bottega Veneta весна-літо 2018
Для нового сезону в Bottega Veneta зважилися на експеримент. Для рекламної кампанії зняли шість красивих фільмів під загальною назвою «Роздуми», кадри з яких стануть рекламної версією для друкованих видань. Відео знято під керівництвом Фаб'єна Барона, при безпосередній участі креативного директора бренду Томаса Майєра, оператором виступив Філіп ле Сурд, який в 2014 році був номінований на премію «Оскар» за роботу в фільмі «Великий майстер», а також знімав в 2017 році «Фатальну спокусу» з Софією Копполою.
Музику для всіх фільмів писав продюсер і мультиінструменталіст Джонні Джевел. Декораціями і побудовою кадру займався Стефан Бекман, який відомий своїми роботами для Alexander McQueen, Valentino, Oscar de la Renta, Marc Jacobs, Alexander Wang, Balenciaga, Chanel, Fendi, Dolce & Gabbana, Gucci і Prada. Два відео з шести - Miraggio і 196,6 МГц вже можна побачити, інші будуть називатися Утопія, Відродження, Аврора і Запаморочення.
Читайте також:
Ще в розділі Бренд
Популярне

Нічого зайвого: 5 головних взуттєвих трендів весни

Шарліз Терон поправилась на 23 кг заради ролі у фільмі "Таллі"

Коко Роша народила другу дитину

Образ дня: Сара Джессіка Паркер в Chanel

25 літніх суконь для ідеального вікенду

Весільна колекція білизни Victoria's Secret

10 пар білих човників, як у Сари Джессіки Паркер

Як змінився стиль Вікторії Бекхем за 20 років

Як носити об'ємні спідниці: приклад королеви Ранії

Як приготувати модний коктейль Апероль Шпріц

5 способів заплести коси в стилі Coachella

Образ дня: Меган Маркл в сукні Altuzarra
Не слідуйте за модою
- відчувайте її
Дякуємо!
На вказану вами адресу було відправлено листа.
Підтвердіть, будь ласка, свою підписку.