VOGUE UA CONFERENCE

Нова глава: рекламна кампанія Chloe весна-літо 2018

10 січня 2018

Дебютна колекція Наташі Рамсей-Леві для Chloe була названа однією з найкращих на Тижні моди у Парижі восени минулого року. Колись права рука Ніколя Жеск'єра додала гостроти ніжності французького бренду, при цьому залишилася вірна його ДНК - летючі сукні Рамсей-Леві поєднала з черевиками зі зміїним принтом, а солодкість персикової пастелі урівноважила за допомогою шкіри. У своїй першій рекламній кампанії для бренду,  яку зняв Стівен Мейзел, дизайнер продовжила показувати реальний світ Chloe-girls.

"У жінок є емоції, у них є минуле і дівчата Chloe також живуть у сучасному світі, а не у мріях, харчуючись чарівним пилком", - розповіла Наташа Рамсей-Леві в інтерв'ю британському Vogue. Сама рекламна кампанія знята просто на вулицях, адже саме тут, а не в шафі одяг починає жити.

Читайте також:

Взуття та аксесуари на показі Chloé весна-літо 2018

рекламная кампания ·

Ще в розділі Бренд

Популярне