До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Наталія Гоцій стала обличчям бренду Bobkova

Український бренд Bobkova представив рекламну кампанію до нової різдвяної колекції, обличчям якої стала топ-модель Наталія Гоцій.

Наталія Гоцій у рекламній кампанії Bobkova

Дизайнер марки Христина Бобкова зробила в колекції ставку на хвилясті матеріали, що додають силуету м'якості і, при цьому, привабливості, і характерну для марки стриману кольорову палітру. Монохромні відтінки білого, чорного, нюдового і кобальтового – допомогли підкреслити фактури і показати складність крою, в якому відчувається захоплення Бобкової азіатською естетикою.

Реклама
Наталія Гоцій у рекламній кампанії Bobkova

Bobkova – це не бренд про сукні "в чистому вигляді", тому навіть у святковій колекції Христина Бобкова не може обійтися без штанів, які будуть однаково хорошими як для сімейного затишного святкування, так і для галасливої вечірки з танцями до ранку. Також в капсулу увійшли відкриті сарафани, переосмислені slip-dresses і жакети-кімоно.

<b>Бобкова_123</b>

Модель: Gotsii Natalii

Фото: Stephan Lisoswski

Стиль: Natalia Kamenska

MUA: Yevgeniya Kozlova

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.