
Модна дружба: колаборація Хані Діжон і Comme des Garçons
Американська діджей Хані Діжон і японський лейбл Comme des Garçons оголосили про співпрацю.

Едріан Йоффе, президент Comme des Garçons International і генеральний директор Dover Street Market, повідомив, що бренд називатиметься Honey Fucking Dijon. Першу колекцію складуть: діджейські сумки і футболки, які надійдуть у продаж «цього літа або на початку осені».
Діжон також оголосила про партнерство у своєму Instagram, де подякувала Йоффе і японському лейблу за те, що вони дали їй можливість представляти її «культуру, суспільство та любов до гаус-музики».
Варто зазначити, що Хані – популярний виконавець серед модної публіки. Вона часто співпрацює з відомими брендами, забезпечує музичний супровід на показах і заходах. Наприклад, Діжон співпрацює з Dior Men, Louis Vuitton і Burberry.
Ще в розділі Бренд
Популярне

Голіруч: чому нині всі відмовляються від гель-лаку

6 зухвалих висловлювань Карла Лагерфельда про красу

Гід наймоднішими сукнями сезону весна-літо 2021

Streetstyle: як одягаються модні жителі Нью-Йорка

Наймодніші брови сезону

Що відомо про шостий сезон серіалу «Гострі картузи»

Помити голову: як за волоссям доглядає Дженніфер Еністон

5 ідей бюджетного оновлення гардеробу до весни

Найкращі двобортні пальта в колекціях весна-літо 2021

Art of Clip: термін роботи виставки унікальних брошок Van Cleef & Arpels продовжили

Хто буде наступним Джеймсом Бондом: 10 головних претендентів

Що треба знати про третій сезон серіалу «Статеве виховання»
Не слідуйте за модою
- відчувайте її
Дякуємо!
На вказану вами адресу було відправлено листа.
Підтвердіть, будь ласка, свою підписку.