Світ без кордонів: що потрібно знати про бренд HUGO

20 грудня 2018

Promotion

HUGO BOSS – один із символів німецької моди, який асоціюється з чоловічими костюмами бездоганної якості. Однак HUGO BOSS – це холдинг, під дахом якого незалежно один від одного розвиваються два бренди: HUGO і BOSS. І якщо другий лейбл орієнтований на консервативних і заможних покупців, то HUGO був створений для молодшої аудиторії, хоча і тут відчувалася прихильність до класичного стилю. З колекції весна-літо 2018, HUGO – це світ без кордонів, де одяг повинен бути функціональним і підкреслювати індивідуальність.

HUGO весна-літо 2019

HUGO – це бренд, який робить крутий одяг для реального життя. Доступна ціна з таким рівнем якості робить його улюбленим у європейської молоді. Працювати з мілленіалами і Gen Z йому допомагає правильний набір інфлюенсерів. Наприклад, на шоу сезону весна-літо 2018, яке відбулося в межах виставки Pitti Uomo, виступала співачка M.I.A., хіп-хоп зірка стала і обличчям цієї колекції. На показі HUGO весна-літо 2019 можна було помітити топ-модель Вінні Гарлоу і реп-виконавця Віз Каліфа.

Віз Каліфа на HUGO весна-літо 2019

Історія бренду HUGO почалася 1993 року, коли материнський холдинг оголосив про нову стратегію розвитку і розширення своєї аудиторії. Саме з HUGO через п'ять років почалася і робота з жіночим сегментом одягу. Сьогодні колекції бренду майстерно балансують між спортом і зухвалістю, елегантністю та вуличною модою.

HUGO весна-літо 2019

HUGO весна-літо 2019

HUGO весна-літо 2019

"HUGO – це одяг для тих, у кого є свій шлях", – розповідають у бренді. Відмінні риси його колекцій сьогодні: чистий, необтяжений зайвими деталями крій, урбаністичні забарвлення, функціональність і молодість. Його дух часто називають берлінським, а німецька столиця вже давно довела, що світ не має кордонів, у кожного він свій і різний.

HUGO весна-літо 2019

Переглянути жіночу колекцію HUGO.

Переглянути чоловічу колекцію HUGO.

Ще в розділі Бренд

Популярне