До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Міланські пристрасті: нова рекламна кампанія Dolce&Gabbana

Доменіко Дольче і Стефано Габбана продовжують використовувати вулиці італійських міст для зйомок своїх рекламних кампаній. У новому сезоні в ідеальні декорації вони перетворили міланські і мостові площі.

Моделі в жіночних сукнях ladylike, прикрашені бантами і виразними квітковими візерунками, в розкішних брючних костюмах з парчі та чуттєвих чорних двійках у дусі сицилійських вдів, мають органічний вигляд на тлі славного Дуомо і магазинів в галереї Віктора Еммануїла II.

Реклама

Квінтесенцією цієї міланської історії стала фотографія з нареченою, адже італійські весілля – та ще легенда.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.