RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Capri Holdings представив першу стратегію соціальної відповідальності

23 квітня 2020

Модний конгломерат Capri Holdings, власник таких лейблів, як Michael Kors, Jimmy Choo і Versace, представив свою першу стратегію корпоративної соціальної відповідальності.

Michael Kors весна-літо 2020

Стратегія ґрунтується на ініціативах, над якими вже працює кожна з дочірніх компаній. У її межах бренди прагнутимуть досягти такого: скорочення викиду парникових газів і відходів та кількості використаної води, інклюзивності. Також однією з цілей стратегії стало збільшення благодійної діяльності.

Всі завдання, викладені в доповіді Capri Holdings, підтримують 17 цілей Організації Об’єднаних Націй у галузі сталого розвитку. Конгломерат поставив перед собою мету бути на 100% вуглецево-нейтральною компанією й отримувати 100% енергії для своїх власних і експлуатованих об’єктів з поновних джерел до 2025 року. Компанія також візьме на себе зобов’язання встановити цільові показники скорочення викидів у всіх своїх операціях і ланцюжках постачань до 2021 року.

Michael Kors весна-літо 2020

Capri Holdings вже почали роботу над низкою ініціатив і зобов’язань, серед яких повторне споживання пластику (весь пластик в упакові має бути перероблено, компостовано або повторно використано), перероблення матеріалів (пакувальні матеріали в торгових точках підлягатимуть вторинному переробленню), а також програма розширення прав працівників (справедлива заробітна плата, охорона здоров’я й можливості на робочому місці).

У доповіді також підкреслюється давня прихильність до благодійності, зокрема й важливе досягнення — торік у межах програми Michael Kors Watch Hunger Stop забезпечили шкільним харчуванням понад 19 мільйонів дітей у 60 країнах.

 «Пишаємося діями нашої компанії щодо забезпечення позитивних екологічних і соціальних змін у нашій організації та світі. На початку минулого року ми оцінили зусилля щодо забезпечення стійкості, яких уже вжив кожен з наших брендів. Також розглянули питання колективної відповідальності перед довкіллям,  суспільством і людьми, з якими працюємо. Знаємо, що зі зростанням нашої компанії збільшуються і наші обов’язки, і вітаємо можливість робити більше. Вважаємо, що проведення зваженої екологічної й соціальної політик — це як етично правильно, так і фінансово відповідально. Із цією метою ми рішуче налаштовані вдосконалити те, як працюємо, щоб поліпшити наш світ, у якому живемо», — коментує Джон Айдол, голова і головний виконавчий директор Capri Holdings Limited.

Michael Kors · Jimmy Choo · Versace ·

Ще в розділі Бренд

Популярне