До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Ми однієї крові: редакція Vogue UA та українські інфлюенсери обирають патріотичний мерч

Соціальний проєкт "Ми однієї крові" за ініціативи ПУМБпатріотичний мерч, що рятуватиме життя українців та підтримає український бізнес. За цими гучними словами ховаються цілком конкретні дії, як-от: фінансування ініціатив з донорства крові, закупівля кровоспинних засобів для ЗСУ, допомога економіці країни та підтримка українського арту. Важливо, що приєдна лися до цієї важливої ініціативи люди, до яких прислухаються інші – українські інфлюенсери (Тетяна Кодзаєва, Євген Клопотенко й Аліна Френдій) та команда Vogue UA (Олена Пономаренко та Віолетта Федорова). Ми запитали в них про улюблені речі в колекції та в чому для них полягає головна соціальна місія й важливість проєкту.

Аліна Френдій, інфлюенсерка та підприємниця

"Ми однієї крові" – проєкт, що поставив собі за мету досягнення відразу кількох амбітних цілей. Окрім важливого соціального меседжу, мене дуже тішить, що до виробництва цієї колекції мерчу залучені саме українські бренди. Подібна співпраця дає змогу маркам зберігати робочі місця, підтримувати працівників та сплачувати податки. Я сама власниця двох брендів одягу й розумію, наскільки складно сьогодні в Україні продовжувати діяльність, але ми маємо. Підтримка економічного фронту – це те, що здатен зробити кожен з нас сьогодні.

Реклама
Аліна Френдій

Колекція "Ми однієї крові" розроблена на базі популярних мемів чи фразеологізмів, і це все дуже рідне для кожного з нас – іноді та сама фраза або малюнок можуть подарувати усмішку й поліпшити настрій у потрібний момент. А ще мені сподобалися фасони футболок – вони доволі "оверсайзні", а це якраз те, що я люблю!

Футболка "Контрнаступ"
Олена Пономаренко, б’юті-директорка Vogue UA

Коли я дізналася, що ця колекція допоможе розв’язати проблему з кров’ю на передовій – ніщо інше більше не мало для мене значення. Кілька місяців тому ми робили інтерв’ю з лікаркою-трансфузіологинею Інною Вільшанівською з "Охматдиту" і саме тоді я усвідомила важливість донорства в одну мить. Там не було нічого справді сенсаційного, але проста розповідь про те, як цінують у лікарні кожну каплю крові, зрушила щось у мені, і тоді я пообіцяла собі, що стану донором теж. Сьогодні що 10 секунд якась людина у світі потребує переливання крові. Я боюся навіть уявити, як жахливо змінилася ця й так разюча статистика в нашій країні з початком російського геноциду проти українців. Так, ми платимо за свою свободу кров’ю, просто в тилу ми можемо робити це набагато легше. Тож я закликаю кожного з 18 до 60 здавати кров та розповідати про це хоча б найближчому колу – це допоможе зробити донорство звичною справою, як відмова від пластику або щоденна гігієна.

Олена Пономаренко

Патріотичний мерч – це одяг, який хочеться носити. Він дає змогу без слів висловити підтримку "своїм", показати, що ми – однієї крові. Але дотепер я не мала жодного "патріотичного" предмета одягу – не знаходилося того, що збігалося б з внутрішнім відчуттям доречного. Проте зараз, здається, я зібрала класну капсулу: і для міста, і для заміських прогулянок. Все легко поєднується одне з одним – і легко мати вигляд updressed, але не overdressed. Моя улюблена річ з колекції – бомбер з Патроном. Я лайкаю всі фото собачки в інстаграмі, коментую їх і навіть робила інтерв’ю з її власником, тож вибір був визначений. До речі, цей бомбер двосторонній – можна носити як білим наверх, так і чорним, а це дуже зручно. Футболку обожнюю за рядки Сосюри, а наплічник – це класна альтернатива тривожній валізці. І в нього легко вміщується ноутбук.

Бомбер "Патрон", рюкзак, футболка "Любіть Україну"
Бомбер "Патрон"
Євген Клопотенко, шеф-кухар

Українські бренди важливо підтримувати не тільки сьогодні, їх важливо підтримувати завжди. Бо, підтримуючи українське, ти в такий спосіб інвестуєш гроші в Україну. А що більше грошей стає в країні, то кращою буде медицина, дороги та рівень життя українців загалом. Тому я купував, купую й купуватиму українське, особливо такої якості, як цей класний мерч.

Євген Клопотенко

Люблю практичні речі й прикольні футболки. Рюкзаків у мене багато, зокрема й бренду Harvest, який став одним з партнерів проєкту "Ми однієї крові", а цей ще й можна зробити індивідуальним завдяки шевронам. А футболка відразу поліпшує настрій та містить легку провокацію, як я люблю.

Футболка "Контрнаступ", рюкзак, наліпки
Тетяна Кодзаєва, інфлюенсерка та дизайнерка

Я вірю в масовий фандрайзинг і вважаю, що краще, коли мільйон українців дасть по гривні, ніж одна людина дасть мільйон. Ця колекція – чудовий приклад того, що долучитися до важливої справи сьогодні може кожен з нас. Купівля худі, футболки або просто шкарпеток – це вже ваш важливий внесок. Ще мені дуже приємно, що під час утілення в життя проєкту "Ми однієї крові" залучили українських ілюстраторів – сьогодні не можна забувати, що креативна індустрія потребує нашої підтримки, багато митців втратили змогу творити та підтримувати власні родини. Сьогодні всі ми, особливо люди з великою аудиторією, мають дати зрозуміти світові, що найлегший і найшвидший спосіб допомогти Україні – це купувати українське, чи то виріб, чи то послуга тощо. У такий спосіб ми популяризуватимемо українське й допомагатимемо нашій Батьківщині додатково.

Тетяна Кодзаєва

Передусім я звернула увагу на вислів, зображений на футболці з колекції. І він одразу запав у душу, адже моя хата справді "не скраю" і, маючи велику аудиторію, я закликала й закликатиму всіх бути не байдужими. Для моєї англійськомовної аудиторії я розповіла, чим важлива колекція та що означає цей вислів. Сумку вибрала для спортивних образів – вона універсальна, проте завдяки патріотичному оздобленню дуже близька серцю.

Біла футболка "Моя Хата", сумка-бананка
Віолетта Федорова, шеф-редакторка vogue.ua

У цій колекції приховано дуже багато сенсів. Звісно, привертання уваги до теми донорства актуальне як ніколи. І мені подобається, що це зроблено легко та ненав’язливо, з властивим українцям гумором. Сьогодні до донорства дедалі активніше долучається молодь – багато студентів мені розповідали, що саме так вони можуть допомогти армії та країні. Їхня аргументація така: "У нас немає достатньо коштів для якихось великих донатів, але в нас є величезне бажання допомогти, ми можемо поділитися своєю кров’ю, яка для когось стане рятівною". Круто, авжеж? І всі ці народні меми таки слугуватимуть додатковим нагадуванням для молодих українців, що піти здати кров можна вже завтра.

Віолетта Федорова

Сама колекція хороша тим, що її можна поєднувати з усім гардеробом. Так, у мене в шафі висять переважно суворі однотонні речі, урізноманітнити які якраз і вийшло зухвалою футболкою або м’яким, як хмара, худі з Патроном.

Біле худі "Патрон", чорна футболка "Тетріс"

Замовити патріотичний мерч можна за посиланням: @lifesavingmerch.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.