VOGUE UA CONFERENCE 2019FASHION & BUSINESS 7 листопада
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Louis Vuitton зняли школярів у новій рекламній кампанії

05 квітня 2019

Вірджил Абло випустив заключну частину кампанії Louis Vuitton для колекції весна-літо 2019. Світлини, зроблені Реймондом Вуда, зображують всі аспекти шкільного життя: від занять у класах і прогулянок з друзями до обідів на вулиці та ігор в телефоні.
 

Кампанія з назвою «Шкільні роки» натхненна груповими портретами міських ополченців – нідерландським жанром живопису золотого століття. Фото, зроблені у школах Лос-Анджелеса, відображають формування спілкування між підлітками, розділеними на групи.

Учні, зображені в кампанії, носять свого роду уніформу. Наприклад, однакові яскраві футболки. Також така «уніформа» має подвійний сенс – бажання бути частиною спільноти, яка контрастує з потребою в індивідуальності. «Як і багато сучасних дітей, я почав свою сюрреалістичну модну місію без професійної освіти, але з простою футболкою, з ідеєю і мрією», – сказав Абло, коли вперше представив колекцію.

Louis Vuitton · Вирджил Абло · весна-лето 2019 ·

Ще в розділі Бренд

Популярне