До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Унісекс-концепція: колаборація H&M x Eytys

Два шведських бренди H&M і Eytys вирішили об'єднати зусилля і створили лімітовану унісекс-колекцію взуття, одягу і аксесуарів. Останній відомий своєю філософією гендерної рівності, і саме ця концепція – в основі спільної колекції. Нову лінію склали: кеди, кросівки, черевики на товстій підошві зі шкіри, замші і бавовняного полотна, базові футболки і світшоти, брюки, джинси, лакові куртки, всілякі аксесуари і навіть знайшлося місце шкарпеток з іронічним написом Utopia. У колекції є речі як для дорослих, так і для дітей.

H&M і Eytys

"У межах цієї колаборації ми сподіваємося показати покупцеві H&M нашу філософію дещо грубого і досить простого дизайну, де функція торжествує над візуальною складовою і стиль об'єднує гендери. Ця колекція вся про пропорції – про створення чіткого унісекс силуету в грі з вільними формами і масивним архітектурним взуттям. Це ідея "універсального" образу, що має звеличити єдність і впевненість у собі", – розповів про нову лінію Макс Шиллер, креативний директор Eytys.

Реклама
H&M і Eytys

Відмінною рисою спільної колекції стало взуття, що отримало масивну і екстремальну підошву. Кожна пара взуття продається у коробці з унікальним малюнком, спеціально розробленим художницею Зої Барца. У колекції переважає зміїний принт, блискуча штучна лакована шкіра і еластична замша, що змішується з жорсткою бавовною і цікавою графікою. Колірна палітра нової лінії легко комбінується між собою і складається з пляшкового зеленого, автобусного жовтого, бежевого хакі, темного індиго, а також чорного і білого.

H&M і Eytys

"Нас захоплює те, що у Eytys свій власний унікальний стиль, тому спочатку ми звернулися до них з ідеєю створення колекції взуття. Але після обговорення було вирішено, що повна колекція – взуття, одяг і аксесуари – дасть змогу нашим клієнтам дійсно випробувати естетику і дух цього бренду сповна. Разом з цією колекцією ми хочемо запропонувати нашим покупцям тотал лук з ніг до голови – від ґрунтовних масивних черевик до продуманих чітких силуетів, які не мають гендеру", – розповідає Росс Лідон, виконуючий обов'язки керівника дизайну чоловічого одягу в H&M.

Нова колекція буде доступною в обраних магазинах по всьому світу, а також онлайн з 24-го січня. У Києві колекцію можна буде придбати ексклюзивно в магазині H&M, SkyMall.

<b>H&M colab</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.