До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Кендалл Дженнер і Гейлі Бібер — серед зірок нової рекламної кампанії BOSS

BOSS запускає глобальну рекламну кампанію з участю зірок. Реліз — перше візуальне зображення історичного оновлення бренду.

#BeYourOwnBOSS

Через майже 50 років BOSS представляє оновлений логотип свого бренду, а також справжній 360-градусний ребрендинг у всіх точках взаємодії зі споживачем. Весь дизайн колекцій, концепції крамниць і багатоканальний досвід бренду зосереджуватимуться на грайливій і невимушеній естетиці, орієнтованій на молодшу й глобальнішу демографічну групу.

Реклама
#BeYourOwnBOSS
#BeYourOwnBOSS

"Наша мета — зацікавити нові цільові групи й перетворити їх на шанувальників нашого бренду. Це важливий крок у дальшому підвищенні актуальності й досягненні нашої мети — увійти до сотні найкращих світових брендів у найближчі роки", — прокоментував Даніель Грідер, генеральний директор HUGO BOSS AG.

#BeYourOwnBOSS
#BeYourOwnBOSS

У рекламній кампанії сезону весна-літо 2022, яку зняв фешн-фотограф Мікаель Янссон, з’явилися топмоделі Кендалл Дженнер, Гейлі Бібер і Джоан Смоллс, всесвітньо відомий американський репер Future, зірка TikTok Хабі Ламе, південнокорейський співак і актор Лі Мін Хо, британський професійний боксер Ентоні Джошуа, чемпіон Італії з тенісу Маттео Берреттіні та німецька бігунка Аліса Шмідт.

#BeYourOwnBOSS
#BeYourOwnBOSS

На додаток до глобальної кампанії також створили спеціальний соціальний контент у формі подкастів, бекстейджів і відеороликів, який запустять у 35 мегаполісах по всьому світі.

#BeYourOwnBOSS

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.