Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Як в Україні створити успішний масмаркет-бренд: досвід MBOCHAROVA

26 липня 2022

"Я хочу вийти на світовий ринок і робити щасливими клієнтів у всьому світі", — каже Мар’яна Бочарова, засновниця українського масмаркет-бренду MBOCHAROVA. За чотири роки від часу створення бренд сягнув неабиякого розквіту, пережив пандемію, а тепер підтримує українську армію й успішно розвивається з кожним днем. Наша редакторка Валерія Лакома поговорила із засновницею марки й дізналася, як в Україні створити прибутковий масмаркет-бренд та примножити успіх під час війни.

MBOCHAROVA

Бренд MBOCHAROVA заснувала у 2018 році Мар’яна Бочарова, проте історія марки почалася трохи раніше, у 2016 році. Спершу Мар’яна захоплювалася авторським розписом джинсових курток на замовлення. Якоїсь миті вона стикнулася з проблемою якості самих курток і вирішила спробувати виготовити власні дизайнерські моделі. Методом спроб і помилок Мар’яні вдалося створити своє виробництво з якісним товаром і зібрати професійну команду. Джинсові куртки стали справжнім трендом серед модниць і клієнти бренду почали просити Мар’яну про розширення асортименту.

Мар’яна Бочарова

"Позаяк мода швидкоплинна, я пробувала створювати нові й нові речі. Мої клієнти насамперед цінували якісне пошиття і чекали новинок від MBOCHAROVA, а моє бажання потрапити у світ моди ставало дедалі більшим", — згадує засновниця бренду. Приплив нових замовлень став поштовхом для розширення лінійки одягу. Так, у 2018 році Маряна розробила й запустила у виробництво повноцінну колекцію повсякденного одягу.

MBOCHAROVA

MBOCHAROVA

MBOCHAROVA

Нині MBOCHAROVA — успішний масмаркет-бренд, орієнтований на дівчат та жінок віком від 16 до 45 років. До лінійки бренду входить великий вибір верхнього одягу: тренчі з бавовни або екошкіри, кольорові дублянки з обробленням, кашемірові пальта, а також екошуби. Крім того, зі зростанням попиту на спортивні речі, марка вирішила розбавити свій асортимент затишними худі й джогерами, спортивними куртками, світшотами, шортами-боксерами, велосипедками й лосинами. Крім того, бренд виробляє легкі сукні з квітчастими візерунками, класичні штани й маскулінні жакети, базові футболки, сорочки й боді. "Кожна дівчина має почуватися гарною незалежно від зросту, статури, довжини волосся чи кольору шкіри. Кожна варта уваги й любові до самої себе. Я прагну, щоб дівчата в одязі мого бренду почувалися впевнено".

MBOCHAROVA

MBOCHAROVA

MBOCHAROVA

Лекала бренд розробляє з огляду на особливості статури й зросту різних дівчат. Пробні вироби приміряють різні за комплекцією моделі, і якщо вони ідеально сидять на всіх, їх запускають у масове виробництво. "Перші моделі суконь створювали з розкрою на підлозі й мого великого бажання створити щось гарне", — згадує Мар’яна Бочарова. Зараз же за брендом стоїть велика команда професіоналів. "Особливої уваги ми надаємо добору персоналу. Кожна працівниця MBOCHAROVA — висококваліфікована фахівчиня. Усі швачки і конструктори на виробництві мають багаторічний стаж роботи".

MBOCHAROVA

MBOCHAROVA

MBOCHAROVA

Колекції MBOCHAROVA створюють з огляду на останні модні тренди, але без втрати індивідуальності марки. Водночас бренд легко конкурує за швидкістю оновлення асортименту зі світовими гігантами. Так, MBOCHAROVA намагаються випускати щотижня нову модель одягу, задовольняючи в такий спосіб запити споживачів. "Я вважаю, що не завжди регулярне оновлення асортименту гарантує його якість. Хоч яке буде розмаїття моделей на ринку, клієнти орієнтуватимуться передусім на якість і посадку одягу. Проте однаково ми йдемо в ногу з часом, і намагаємося тішити наших клієнтів оновленням асортименту щотижня". 

MBOCHAROVA

MBOCHAROVA

Шлях до успіху для бренду не завжди був легким і гладеньким. Як і в будь-якому бізнесі, були труднощі, з якими довелося стикнутися, але головне тут — уміння вистояти й сміливість ухвалювати складні рішення. "Першим випробуванням було дібрати команду, яка б бачила єдину картину спільного майбутнього. Я дуже хотіла знайти професіоналів, які б горіли своєю справою і жили місією бренду. Також на початку роботи я стикнулася зі стереотипом, що якісний товар не може бути вітчизняного виробництва, але згодом обидві проблеми було вирішено", — розповідає Мар’яна.

MBOCHAROVA

Проте у 2020 році, коли бренд активно розширював мережу своїх крамниць, прийшла пандемія і внесла свої корективи. "У 2020 році через COVID-19, ми вирішили закрити всі наші офлайнові крамниці й перевести бізнес винятково в онлайн. Ми не помилилися, адже це допомогло вирости нашому бренду й збільшило масштаби на 200%”, – каже засновниця бренду.

MBOCHAROVA

Наступним випробуванням стала війна – ніхто не знав, як вона вплине на функціонуванні бренду і з якими проблемами доведеться стикнутися. Але, як відомо, будь-яка криза — це нові можливості, тому MBOCHAROVA почали шукати шляхи розвитку. На щастя, виробництво розміщувалося в Хмельницькому й не зазнало ракетних ударів і наступу російських загарбників. Бренду вдалося забезпечити роботу виробництва, зберегти робочі місця та зробити свій внесок у розвиток української економіки. З початку війни всі наявні вироби марка віддала на благодійність для переселенців, які змушені були залишити свої домівки й не змогли взяти із собою навіть найпотрібніших речей.

MBOCHAROVA

Бренд вирішив не підвищувати вартості товарів, хоч закупівля нових тканин і фурнітури неабияк зросла в ціні через здорожчання валюти. Також марка перераховувала 10% від суми продажу виробів на підтримку ЗСУ, а тепер щовівторка віддає три речі з колекції на благодійність. Кілька таких рішень, брак зарубіжних масмаркет-брендів, а також бажання українців купувати вітчизняні речі, щоб підтримати українську економіку, сприяли зростанню бренду. Нині MBOCHAROVA активно продає товар через сайт та в інстаграмі. Бренд не планує зупинятися на досягнутому, а прагне вийти на світовий ринок і робити щасливими клієнтів у всьому світі.

Ще в розділі BRAND

Популярне