До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

I Can Boogie: Жанна Дамас та Іоанна Куліг в рекламній кампанії Reserved

Promotion

Польський бренд Reserved зустрічає цю осінь у стилі буггі. Обличчями його нової рекламної кампанії стали актриса Іоанна Куліг і fashion-блогер Жанна Дамас, які приміряли образи гламурних дів з 1970-х років.

Реклама
Reserved осінь-зима 2018/2019

"Фраза 'Yes Sir, I can Boogie' набуває абсолютно нового значення в рекламній кампанії. Reserved хоче, щоб всі жінки освоїли мистецтво класичного флірту і спокушання, як в старі добрі часи, коли Мерилін Монро була королевою. Коли жінка була жіночною і носила спідниці", – пояснює Моніка Каплан, директор з глобального маркетингу Reserved.

Reserved осінь-зима 2018/2019
Reserved осінь-зима 2018/2019
Reserved осінь-зима 2018/2019

Знята рекламна кампанія в найкращих традиціях диско-вечірок – танці в розкішному вбранні, багато блиску і непідробних веселощів, а головні героїні демонструють, наскільки близькими можуть паризький шик і слов'янська краса, що зустрілися на знімальному майданчику Reserved.

<b>RESERVED_BCSTG</b>

Ще більш повно атмосферу нестримних 1970-х передає міні-фільм до нової колекції. Його зняв режисер Гордон фон Штайнер, відомий своїми роботами для Gucci і Prada. "У відео ми бачимо час, коли жіноча енергія перепліталася з пристрастю і витонченістю, а шоу на сцені було ретельно прорепетируваним, в той же час було місце для імпровізації", – розкриває задум історії Штайнер. Однак шанувальників бренду чекає ще чимало сюрпризів в новому сезоні, адже веселощі в стилі буггі продовжуються.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.