Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

H&M створили колекцію з 663 869 перероблених пляшок

20 січня 2022

У межах проєкту Bottle2Fashion, який перетворює відходи пластикових пляшок з островів Індонезії в перероблений поліестер, H&M об’єдналися з Danone AQUA. Результатом співпраці стала колекція дитячого одягу з яскравими принтами й кольорами.

Весь поліестер, використаний у цій лінійці, — перероблений: ПЕТ-пляшки збирають з усіх островів Індонезії, далі сортують та очищають, а потім подрібнюють на пластівці для виробництва перероблених поліефірних волокон. Усього було зібрано понад 7,5 мільйона ПЕТ-пляшок, а колекцію дитячого одягу H&M виготовлено з 663 869 шт.

 

«Ми маємо намір очолити рух у напрямі сталого майбутнього моди. Ми можемо й маємо впроваджувати таку співпрацю, щоб пришвидшити трансформацію, яка має вирішальне значення для нашої галузі, — разом з іншими брендами, нашими постачальниками й нашими клієнтами», — коментує Карін Брінк, менеджерка з питань сталого розвитку H&M Kids.

 

До колекції для дітей від 9 до 14 років увійшли об’ємні худі, штани, джогери, футболки, топи з довгими рукавами й шкарпетки лавандового, блідо-жовтого, чорного, сірого та лаймово-зеленого кольорів з деталями в спортивному стилі та принтами tie-dye. Лейтмотивом колекції стали зображення героїв з легендарної саги Star Wars.

Мета H&M — повністю перейти на перероблені матеріали, які постачаються зі стійких джерел, до 2030 року. Для її досягнення бренд докладає всіх зусиль, інвестуючи в інновації та технології: вже сьогодні для створення дитячого одягу використовують лише перероблену або органічну бавовну.

H&M · Sustainability ·

Ще в розділі BRAND

Популярне