RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Domino Group зняли рекламну кампанію осінь-зима 2020/21 з Наталією Гоцій

12 жовтня 2020

Один з найбільших українських fashion-ритейлерів Domino Group представляє рекламну кампанію нового осінньо-зимового сезону, обличчям якої стала топмодель Наталія Гоцій. Акцент під час знімання зроблено на ключові тенденції цієї осені, а кожен його кадр — готовий образ, який легко зробити частиною власного сезонного гардероба.

Сукня Wolford, жакет Max Moi, пальто Cappellini, окуляри Valentino, сумка Givenchy

«Domino Group представляє нову осінню колекцію, яка визначає актуальний дух часу від культових італійських, французьких, британських брендів, а так само молодих дизайнерів. Селекція цього сезону для сучасних жінок, які не йдуть за модою, а створюють її самостійно. Як fashion-директорка Domino Group я пропоную нашим клієнткам такі інструменти — еклектика стилів і воля бажань, симбіоз елегантності, спорту та шику, які комфортно трансформуються залежно від часу доби й актуальні  тому, що нас зараз оточує», — пояснює ключову ідею сезону fashion-директорка Domino Group Анастасія Шухніна.

Костюм Tom Ford, толстовка Peserico, сумка Bottega Veneta

Куртка й футболка — Celine, спідниця Peserico, козаки Gianvito Rossi, сумка й окуляри — Givenchy

Блуза й сумка — Celine, тренч Giorgio & Mario

«Нашим головним завданням було розсунути межі та подарувати сучасній дівчині волю й комфорт. Ми підготували для неї актуальні образи з кашеміру, шкіри, бавовни й міксу сучасних матеріалів, які вона з насолодою носитиме щодня незалежно від пори доби й почуватиметься водночас елегантно й упевнено», — додає Анастасія Шухніна.

У новому зніманні Наталя Гоцій демонструє як не нудно вписати шкіру в осінній гардероб, обіграти класичне поєднання чорного й білого, мати підкреслено елегантний вигляд в образі з переважанням ніжно-рожевого відтінку й доповнити повсякденний гардероб найгарячішими аксесуарами сезону — від крислатих капелюхів з декором і великих протисонцевих окулярів у стилі Одрі Гепберн до м’яких сумок Bottega Veneta та лаконічних новинок Celine.

Костюм і блуза — Peserico, туфлі Valentino, сумка Serapian

Сорочка й сукня — Dior, черевики Gianvito Rossi

Пуловер і куртка — Givenchy, капелюх Saint Laurent

Пуловер, спідниця, куртка й черевики — Givenchy, сумка Valentino

Пуловер і кольє Peserico, штани D. Exterior, сумка Serapian, черевики Paloma Barcelo

Фотограф: Катерина Ніколайчук

Стиліст: Ілля Гоменюк

Продюсер: Олена Мусієвська

Читайте також:

Тенденции осень-зима 2020/2021 ·

Ще в розділі Бренд

Популярне