VOGUE UA CONFERENCE

Головні підсумки Odessa Fashion Week FW 2018-19

22 травня 2018

Promotion

21-25 березня відбувся VII сезон професійного Тижня моди Odessa Fashion Week FW 2018-19, мета якого сприяти розвитку індустрії моди в регіоні, популяризації професій модної індустрії, просуванню українських торгових марок і дизайнерів одягу, взуття та аксесуарів на локальний і міжнародні ринки.

Організатор Зарина Семенюк і ведуча Анастасія Сацюк

В рамках Odessa Fashion Week свої колекції представили 38 дизайнерів з 6 країн світу: України, Швейцарії, Словенії, Польщі, Білорусі та Молдови. У числі українських дизайнерів:  MISS DM, ELEN GODIS, N`ART, ELLEN MUHLBERG, ALINA KRAVETС, KRISTINA AS, VINTAGES, DI LEVRIERO, AUTOGRAPH, PLAY FASHION & MARINA MARIBELLA, MILLENIUM ALLIANCE & VIVA VIKTORIYA, PINKDREAMS by TANYA VASINA, CANDY KID, MAIN PEOPLE, ROYAL FAMILY by KRISTINA AS, SMOSK, LolaZavadskaya, OLESYA LISA, KAVO13, BLIK for STAR, by MILO SHUNAS, LOUISE ORLOVSKAYA, KAYA, KUZINA, WORKSHOP Goose, KANGAROO KIDS, ШИТЬ PROSTO и UKRAINIAN FASHION ACADEMY.

У списку іноземних марок: ROMANO |SWITZERLAND|, SANJA V DESIGN |SLOVENIA|, ALEKSANDRA SEWERYNIAK |POLAND|, YANINA SERGEYEVA |BELARUS|, VALERIA KRYSA |BELARUS|, MARGOstyle |BELARUS|, ELENA BANNAIA |MOLDOVA|, VLASCO CRISTINA |MOLDOVA|, IULIA FILIMON |MOLDOVA|, HELLENNA |MOLDOVA|.

ELLEN MUHLBERG

ДНК бренду Ellen Muhlberg – стиль casual з яскравими дизайнерськими елементами. У новому сезоні бренд представив колекцію під назвою «Брайтон Біч», на створення якої Олену надихнула туга за рідним містом, Одесою.

ELEN GODIS

У новому сезоні Elen Godis представила колекцію Dark Matter. Всесвіт на 68% складається з «темної матерії». Всі красиві Галактики створюються саме з неї. Такою «темною матерією» в новій колекції Elen Godis обраний дуже пластичний, глибокого чорного кольору, французький атлас. Елегантні, шикарні чорні речі дуже вдало доповнені аксесуарами, що виконані в космічній тематиці, срібного, голубого і ультрафіолетового кольорів.

KRISTINA AS

Витончені лінії древньої архітектури і відлуння часів могутньої Римської імперії – все це ви відчуєте, коли побачите нову колекцію «Лінії Риму» талановитого молодого дизайнера Kristina As. Об'ємні сукні, що каскадами спадають до підлоги, стильні балахони, спідниці і топи геометричних форм – все це створює відчуття могутності культури італійської столиці.

N`ART

У новому сезоні бренд N'ART представив колекцію під назвою «Скарбниці Топкапи» (Topkapı Hazineleri). У ній відбилися багатство фарб величної імперії Османа, відлуння національних традицій, і чарівний аромат епохи, вплетені в благородні натуральні тканини і вишукані силуети сучасного одягу. Тут ви знайдете кольори яскравого дня і темної ночі, відтінки Таупо, умбри, теракоти і охри з візерунками з бадахшанського лазуриту і перської бірюзи, африканського малахіту і далекосхідного нефриту, вогненних сердоліку і граната, що ввібрав південне сонце стиглих ягід кизилу, оливок і бергамота, дамаської троянди, дурманної кориці, кави і кардамону.

ALINA KRAVETС

У новому сезоні Alina Kravetc представила колекцію одягу та аксесуарів, присвячену трансформації і гнучкості. Натхненна геометричними формами і простотою ліній, Alina Kravetc створює щоденні образи. Універсальність і строгість, простота і творчість – ось як коротко можна описати цю колекцію. З 28 травня по 3 червня Alina Kravetc представить свою колекцію в рамках Strasbourg Fashion Week на умовах двостороннього співробітництва з Odessa Fashion Week.

VLASCO NT |MOLDOVA|

Молодий молдавський бренд VLASCO NT представив свою першу колекцію, виконану в класичному стилі з асиметричним кроєм під назвою «Розкішна» в міжнародному конкурсі молодих дизайнерів New Fashion Generation, який проходив в рамках Odessa Fashion Week і завоював почесне звання Найкращого молодого дизайнера сезону FW 18-19 .

MISS DM

Miss DM – бренд вишуканого одягу для маленьких леді, який завдяки безлічі показів в Україні і на зарубіжних подіумах, підкорює серця маленьких модниць і стає впізнаваним за межами нашої країни. У новому сезоні бренд представив колекцію Success для найяскравіших, стильних, талановитих маленьких модниць з витонченим смаком. Колекція створена з найкращих європейських тканин і фурнітури з великою любов'ю до прихильниць бренду, і тому – приречена на успіх. Яскраві і пастельні тони, повсякденний і святковий одяг – все те, що повинно бути в гардеробі юної леді, щоб почуватися комфортно, стильно, впевнено та індивідуально кожного дня, – є в новій колекції бренду.

PINKDREAMS by TANYA VASINA

У новому сезоні бренд Pinkdreams від Тетяни Васіної представив колекцію дитячого одягу «По хвилях часу». Тетяна за професією ще і музикант, і основна ідея показу полягала в тому, щоб показати на основі однієї старовинної англійської балади Scarborough Fair і її стилістичних змін – зміни, що відбуваються в світі, і в той же час, нерозривний зв'язок часів, а також неможливість повернути час назад.

VALERIA KRYSA |BELARUS|

У новому сезоні білоруський дизайнер Валерія Щур представила колекцію «Легенда» для дітей, на створення якої її надихнули слов'янські міфи і легенди. Колекція побудована на поєднаннях простих силуетів з додаванням орнаментів, властивих слов'янським традиціям, і яскравих легких фактур тканин, що дають свободу фантазіям дитини. Перш за все, для дитини одяг – це своєрідна гра, яка дає дитині можливість самовиражатися. Колекція була продемонстрована моделями Центру розвитку і моди «Golden Kids».

MARGOstyle |BELARUS|

У новому сезоні білоруський бренд MARGOstyle представив колекцію в досить-таки популярній темі «Космосу» в тісному партнерстві з найбільшим дитячим модельним агентством Білорусі «ANNmodels».

21-22 березня в Impact HUB Odessa відбулася змістовна освітня fashion-конференція «Як побудувати fashion-бізнес в Україні». Fashion expert, професійний стиліст та іміджмейкер, організатор Art Fashion Hub, Галина Москвіна разом з Олексієм Нитяговським розповіли про стратегію просування молодих брендів і про ефективні продажі; fashion-фотограф Василь Галушкін поділився тенденціями в fashion-фотографії. Випускниця курсів UAL London College of Fashion і представник освітньої групи DonStream Надія Лаптєва розповіла про просування fashion-колекції на зарубіжний ринок. Алла Лісогор, а також бізнес-тренери та засновники школи профайлінга Profiling club Лариса Кирилова і Сергій Матюшонок розповіли, як знайти підхід до різних клієнтів. Імідж експерт, засновник школи персонального іміджу, Олена Штогрина, розповіла про психологію бренду або чого хоче покупець. Координатор проекту з креативної економіки в Impact HUB Одеса Олена Подопригора поділилася інформацією про те, як побудувати бізнес-модель в fashion-бізнесі.

23 березня відбулося Урочисте відкриття Odessa Fashion Week сезону FW 2018-19 в улюбленому місці модної публіки міста – Концерт-холі «Сади Перемоги», зал якого був переобладнаний під професійний майданчик для fashion-шоу. Крім показів відомих українських і зарубіжних дизайнерів в день відкриття гостей чекали виступи спеціальних музичних гостей. За традицією відкрила своїм виступом новий сезон Тижня моди Анастасія Букіна, голос якої змушує завмирати серця навіть найдосвідченіших слухачів. Також Анастасія представила публіці новий дует з імпозантним партнером, актором, музикантом і учасником 8 сезону шоу «Голос країни» Олександром Ільвахіним.

Перед гостями виступила і група JULINOZA, яка, буквально напередодні, підкорила серця глядачів і журі Національного відбору на «Євробаченні». JULINOZA – це дует вокалістки і композитора, автора текстів та аранжувань Юлії Запорожець і одного з найбільш неординарних барабанщиків України, Ігоря Чеботарьова. Група вирізняється новаторським звучанням, фантазійними музичними образами і концептуальністю.

24 березня на сцені Концерт-холу «Сади Перемоги» виступила Anna Morgun – український fashion-дизайнер, рок-співачка і засновниця бренду Anna Morgun, унікальні колекції якої встигли підкрити серця і увагу модниць по всьому світу. А 25 березня в фіналі урочистої частини заключного дня Odessa Fashion Week, гостей очікувала драйвова музика future rock групи ORIONIX з експериментальним змішанням стилів і ніжним дівочим голосом з глибокої лірикою, а також футуристична історія, героями якої музиканти і є.

Anna Morgun
JULINOZA
ORIONIX
Анастасия Букина и Александр Ильвахин

25 березня відбувся фінал Міжнародного конкурсу молодих дизайнерів New Fashion Generation, головним підсумком якого стала Церемонія нагородження всіх учасників Odessa Fashion Week, оголошення володарів звання Найкращого молодого дизайнера за підсумками VII сезону Odessa Fashion Week, а також вручення подяки від департаменту культури та туризму Одеської міської ради всім конкурсантам-учасникам і дипломів Одеського дипломатичного клубу за внесок в розвиток міжнародних відносин всім міжнародним дизайнерам.

З 23 по 25 березня на території Концерт-холу «Сади Перемоги» працювала Trade Fashion Zone – територія, де були представлені одяг, взуття та аксесуари українських і зарубіжних дизайнерів:ELLEN MUHLBERG, VINTAGES, GI-BIJOU, YANINA SERGEYEVA |BELARUS|, SEVDA by Royal Family, YULINKA, NEPAL Jewelry, LITVIN, MAGNIFIQUE, KAMEO – BIS та інші. 

Trade Fashion Zone

Звичайно, без підтримки партнерів настільки масштабний захід не відбувся б. Генеральним партнером Odessa Fashion Week традиційно є Ukrainian Fashion Academy – академія, яка представляє в Одесі професійну освіту в галузі дизайну та моди. Офіційними партнерами виступили AMAZONKA Model Agency, ROYAL FAMILY MODELS, авторська школа візажу Ірини Грабар MAKE-UP PROFFI, Beauty studio Annet Sherstyuk, професійна косметика для волосся BES, професійна косметика для домашнього та салонного використання KODI Professional, підприємство «Вінхолл Оксамитне», компанія NL International. Також партнерами Odessa Fashion Week стали ювелірна компанія AURUM, Makeup, Brow & Lash school EGO STYLE, інноваційна екочистка одягу нового покоління VESСH, а також центр соціальних ініціатив IMPACT HUB Odessa.

Всім дизайнерам-учасникам Урочистого відкриття Тижня моди, а також музичним гостям винний спонсор вечора підприємство «Вінхолл Оксамитне» презентував унікальний винний подарунок з виноробного терруара Болгарського району.

Свої безкоштовні майстер-класи для всіх охочих провели провідні фахівці авторської школи візажу Ірини Грабар MAKE-UP PROFFI, а представники компанії BES Beauty & Science представили гостям можливість безкоштовно протестувати стан їх волосся і шкіри голови.

Протягом трьох днів проведення основних показів, інноваційна екочистка одягу нового покоління VESСH, яка використовує тільки еко-технології на всіх етапах реновації одягу, провела розіграш 16 VIP-сертифікатів вартістю 1000 гривень кожен на послуги компанії, а також розіграші призів на унікальному банері з живих квітів в бренд-зоні VESСH. Всеукраїнська мережа мультибрендових ювелірних магазинів AURUM і представник компанії в Одесі, Катерина Кібарова, провели розіграші унікальних золотих і срібних підвісок серед гостей Odessa Fashion Week.

Украинские дизайнеры ·

Ще в розділі Бренд

Популярне