До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Fioever BVLGARI: ненудна класика в історії бренду

Кожну з ювелірних прикрас BVLGARI створювали в дусі вічних цінностей. Коштовне каміння, масивні обрамлення, впізнаваний "зміїний" код бренду – історія, що триває понад 100 років, знову змогла здивувати своїх шанувальників.

2018 – рік вираження нових зростаючих вимог: свободи, легкості і невимушених веселощів

Основні тренди сучасного світу – омолодження аудиторії і comeback 80-х – проникли і в аксесуарну моду. Але для BVLGARI все почалося ще раніше, коли разом з солодкими прикрасами Gelati Ювелірний Дім оголосив війну суворій класиці. Їх останні колекції все частіше звернені до трендсеттерів, які не бояться здаватися несерйозними, коли вибирають монументальні бренди.

Реклама
Урсула Коберо для Bulgari

Поєднувати непоєднуване – це вже не виклик, це аксіома знакових образів 2018 року. Всього місяць тому бренд з віковою історією представив колекцію діамантів, присвячену італійській безтурботності і внутрішній силі жінки. Обличчям колекції Fiorever Ювелірний Дім обрав виконавицю однієї з головних ролей у фільмі про пограбування – Урсулу Коберо, чий образ багато в чому нагадує Матільду з "Леона", що виросла. Що може бути більш резонуючим, ніж 29-річна bad girl в ніжних квіткових прикрасах від BVLGARI?

Урсула Коберо для Bulgari
Gelati Bulgari

Передати весь трепет і сміливість сьогодення – основне завдання, яке поставила перед собою директор Bvlgari, Лючія Сільвестрі, під час створення колекції Wild Pop. Так з'явилися прикраси, які поєднали в собі бунтарський стиль 80-х, роботи Енді Воргола і популярність реп-культури. Причому звернення до короля поп-арту не випадкове: майже 40 років тому інтеграція традиційних прикрас BVLGARI в світ поп-культури відбулася саме завдяки його стилізації фотозйомок для The Interview.

Джессіка Ленг в сережках Bulgari, 1979 рік
2000-і – протистояння вічних цінностей і функціональності

Інтернет-революція, поява соціальних мереж, підкорення космічного простору, екранізація фільмів Marvel і популяризація музики в стилі електро-гаус. Постійна біполярність – технічний прогрес вдень і сяйво дорогоцінних каменів у пірсінгу перших it-girl ввечері – підштовхували до створення максимально практичних прикрас. Так, не випадково і, як завжди, з випередженням свого часу, 1999 року BVLGARI створили колекцію B.Zero1.

B.Zero1 Bulgari

Багату історичну спадщину, назавжди застигле в архітектурі Колізею і Пантеону, трансформували у впізнавану спіраль золотих кілець. З кожною наступною модернізацією колекції, дизайнери BVLGARI намагалися відсікати зайве, чим наближались до популярного у 2000-х мінімалізму і функціональності. Але головною подією початку тисячоліття стала колаборація бренду з Заха Хадід, що додало "силу геометрії і пропорцій, асиметрії і монолітності" в уже сталу класику B.Zero1. Ще один напрямок бренду, що активно розвивався в 2000х, – чоловічі турбійони, які відмінно вписалися в образ марвеловської Залізної Людини.

1980 – дух молодості, зухвалості і завоювання світу під пісні Мадонни

Десятиліття, в якому вчорашні підлітки зірвали Джек-пот, можна назвати одним словом – перебільшення. Поява МTV вихід десятки культових фільмів про школярів, постмодернізм, дух боротьби і падіння Берлінської стіни, постійний рух і збагачення. Не випадково 1984 року Будинок BVLGARI очолив 27-річний спадкоємець засновників бренду, Франческо Трапані, який змінив хід ювелірної історії компанії. Він не тільки один з перших почав підтримувати благодійні проекти для захисту навколишнього середовища, а й розширив виробничу лінію BVLGARI, освоївши аксесуарну і парфумерну ніші.

Аромат Bvlgari Splendida Magnolia

Ще один символ 1980-х – зародження фемінізму. Маргарет Тетчер, Мадонна і Опра Вінфрі показали особистим прикладом, що жінка може бути успішною і самодостатньою і без чоловіка. Вона може сміливо запозичувати такі традиційно чоловічі елементи, як широкі плечі і прикраси без дорогоцінних каменів. В одязі ними стали піджаки від Armani, а в ювелірному бізнесі – Parentesi і Turbogas від BVLGARI.

Повоєнні роки – Dolce Vita і кінематограф

Тільки через десять років після закінчення війни в світі знову заговорили про моду і розваги. Золоті роки Голлівуду і розвитку телебачення, розкішне життя Мерилін Монро і поява професії супермоделі. Після військової розрухи і затяжного періоду відновлення молодим людям з 50-х хотілося краси і надлишку в усіх можливих проявах.

Інгрід Бергман у прикрасах Bulgari

Для BVLGARI післявоєнні роки стали чи не найпродуктивнішим періодом в історії бренду. Відійшовши від традиційної французької ювелірної школи, сини засновника Будинку, Джорджіо і Костянтино Булгарі, випустили колекції, що стали культовими і зберегли актуальність навіть сьогодні, наприклад, Serpenti і Monete. Крім того, саме BVLGARI змогли популяризувати жовте золото і геометричні форми огранювання.

Рекламна кампанія Bulgari, 1960-і роки

Якщо в довоєнні часи ювелірні прикраси здавалися недоступною примхою і створювали їх, в основному, для багатих сімей під замовлення, то в міру розвитку BVLGARI вони ставали все більш затребуваними для всіх – незалежно від віку, статку та кольору шкіри. Будь-яка важлива подія завжди знаходила свій відгук в колекціях італійського ювелірного дому. З часів засновників BVLGARI і до наших днів бренд залишається не тільки сміливим трендсеттером, а й постійним борцем з нудною класикою.

Леді Кітті Спенсер – нове обличчя BVLGARI

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.