VOGUE UA CONFERENCE 2019FASHION & BUSINESS 7 листопада
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Єднання з природою: воркшоп бренду Jardin Exotique і Atelier NL

25 квітня 2019

У Національному музеї народної архітектури та побуту Пирогово відбувся воркшоп бренду Jardin Exotique і Atelier NL.

«Я називаю цей воркшоп пошуком нашого ДНК», – говорить засновник бренду Jardin Exotique, Ліда Арфуш. Разом з агентством Creapro вона запросила бюро предметного дизайну Atelier NL у Пирогово, де запропонувала друзям бренду подивитися собі під ноги і зайнятися творчістю зі знайомими природними матеріалами.

Ліда Петрова

Ліда Арфуш з моменту запуску свого бренду орієнтувалася на розвиток місцевих ремесел і суміш світових культур. За невипадкового збігу, принти з першої колекції Jardin Exotique осінь-зима 18/19 поєднали з фрагментами робіт майстрів натюрморту голландського відродження. Через два роки після її представлення сучасні майстри голландського дизайну під патронатом Jardin Exotique дали майстер-клас друзям бренду. Atelier NL – голландська студія предметного дизайну, яка виникла з ідеї розвивати локальні ремесла.


 

Під час воркшопу випускниці Академії Ейндховена, засновниці студії Лонні ван Рісвейк і Надін Стерк розповідали, що одного разу зрозуміли, як через постійні подорожі і спрагу до відкриттів зовсім не знають особливостей рідної країни. Їх точкою дотику стала глина: на сайті ательє можна купити не тільки кераміку, а й набір з глини для самостійного ліплення. Мистецтву надихатися своїм і був присвячений воркшоп, який дизайнери студії провели разом з Лідою Арфуш. На воркшопі у Пирогово гостей зустрічали в атмосфері уявного українського села, з бандуристом, інсталяцією з свіжоспеченим хлібом, рушниками, скляними пташками і оберемками сезонної зелені.
 

Учасникам запропонували зайнятися дослідженням локальних матеріалів (девіз події був «Думай глобально, копай локально»): ліпленням з глини на гончарному крузі, випічкою жайворонків з тіста, створенням композицій з «паші» на кшталт фрагментів дерев, яблук, квітів і кольорових наростів на дерев'яній корі. Відкриття потенціалу власних ресурсів – глобальний тренд, яким індустрія дизайну відповідає на перевиробництво. Це одне з рішень, яке допомагає перевести бізнес на рейки сталого розвитку: екологічність дає зменшення кількості транспортних перевезень і максимальна включеність у власну екосистему, етичну сторону забезпечує робота з потенціалом місцевих ремесел. Бренд Jardin Exotique підтримує вектор на сталий розвиток, і воркшоп у Пирогово став прикладом майбутніх планів на підтримку творчих проектів, спрямованих на еволюційний розвиток індустрії.

Ася Мхітарян
Наталія Каменська
Олег Скрипка
Євгенія Скибіна, Ліда Петрова та Анастасія Івченко
Алан Бадоєв
Уляна Бойко
Валід Арфуш і Ліда Петрова
Анна Мартиненко

Украинские дизайнеры ·

Ще в розділі Бренд

Популярне