До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Джузеппе Сантоні: "У нашого бренду один синонім – якість"

У Києві відкрили бутік Santoni – взуттєвого бренду, який був заснований 1975 року і за цей час встиг стати синонімом справжньої італійської розкоші та якості. Santoni – до сих пір сімейний бізнес, яким зараз керує син засновників марки Джузеппе Сантоні. Він приїхав в українську столицю з нагоди відкриття бутіка і розповів Віолетті Федоровій про те, чому у кожного чоловіка повинна бути пара взуття Santoni.

Джузеппе Сантоні в київському бутіку Santoni
Про філософію Santoni

Секрет успіху Santoni дуже простий – це якість. Про неї легко міркувати, але підтримувати справді важко – це робота кожного дня, кожної хвилини, на кожному етапі виробництва. З моменту свого заснування Santoni не обіцяє людям якість, а дає її в кожній парі черевик, рюкзаку чи допоміжному аксесуарі. Для нас – це не процес, а філософія, завдяки якій ми вже 40 років робимо те, чим пишаємося.

Реклама
Santoni сьогодні

Santoni сьогодні – це бренд, який вдало поєднує високі стандарти якості з сучасним дизайном, щоб бути цікавим для найрізноманітнішої аудиторії. Наша візитна картка – це технологія тривимірного фарбування шкіри, яка проводиться вручну. Майстри витрачають від трьох до п'яти годин, щоб досягти необхідного відтінку, який не тільки має актуальний вигляд сьогодні, але і красиво та благородно "старітиме". Упевнений, що така пара повинна бути у кожного чоловіка.

Процес ручного фарбування взуття Santoni продемонстрували на вечірці в честь відкриття

Santoni сьогодні – це фабрика, на якій працюють 650 людей. Ми називаємо її нашим будинком, адже всі знайомі один з одним. Зараз ми випускаємо кілька ліній взуття – у нас є класичні (постійні) колекції та сезонні, чоловічі та жіночі, також ми розробляємо аксесуари і недавно запустили лінію виробництва одягу. Раніше у нас також була і повноцінна дитяча колекція, але недавно вирішили від неї відмовитися – виробництво дитячого взуття дуже затратне, ми не можемо жертвувати якістю заради зменшення ціни, а діти ростуть дуже швидко і купувати одну пару всього на кілька місяців готові не всі.

Одяг Santoni

Лінію одягу Santoni запустили лише минулого року і ми поки не робимо на ній великий акцент. Скоріше, вона слугує додатковим елементом, який допомагає клієнтам отримати ще більше задоволення і користі в наших бутіках, скласти повноцінний образ, а не обмежитися лише купівлею аксесуарів. Розробляє її для нас талановитий Марко Дзаніні, який в різні роки співпрацював з Rochas і Schiaparelli. Ми дуже пишаємося нашою спільною роботою і плануємо її розвивати.

Етична мода

Етичне ставлення до навколишнього середовища – це сьогодні виклик для всієї модної індустрії, але для нас це ніколи не було великою проблемою. Бренд Santoni початково будувався на принципах поваги до всього, що його оточує – інакше заявленої нами якості було б неможливо досягти. Сьогодні, наприклад, наш новий офіс побудований виключно з ресайклінг-матеріалів, і ми активно використовуємо сонячну енергію. Причому, не тільки для повсякденних побутових потреб, а й виробництва. В Італії це зробити не складно (сміється).

Новий офіс компанії Santoni

Повторюю, що Santoni – це велика сім'я, що також є важливою складовою політики бренду. Всі співробітники працюють в хороших умовах, а наша робота побудована на взаємній повазі один до одного. На фабриці ніхто не називає мене містер Сантоні, тільки по імені. У нас навіть немає профспілки, адже будь-який співробітник може підійти до мене особисто і розповісти про проблему, якщо вона виникла. Кожен включений в процес і усвідомлює свою важливість в родині Santoni.

Про мілленіалів

Мілленіали – складне покоління, перш за все тому, що для них важлива швидкість, а вона часто стає на заваді якості. Природно, що у нас є чимало молодих клієнтів, але ці люди цінують бренд саме за наші цінності і філософію. Santoni не зраджуватиме своїм принципам і ДНК, щоб грати в ці ігри з "швидкою модою". У нас є ім'я, обличчя, і це важливо.

Олівія Палермо – давня прихильниця взуття Santoni
Про українських чоловіків

Україну я вперше відвідав на початку 2000-х, а востаннє – років 6-7 назад, і мушу зауважити, що все дуже змінилося. Сьогодні українець має такий же вигляд, як і будь-який європеєць – одні й ті ж бренди продаються по всьому світу, інтернет дозволяє замовляти вподобані речі звідусіль. Єдине – тут більш популярне взуття на потовщеній і грубій підошві, але погода за вікном без слів пояснює мені ці переваги.

Київський бутік Santoni
Київський бутік Santoni
Київський бутік Santoni
Про колаборації

Ми співпрацюємо з брендами, які близькі нам по духу і поділяють наші цінності. У нас є спільні колекції з автомобільною маркою AMG, швейцарськими годинникарями IWC, які існують вже 150 років, а також італійським виробником тканин для інтер'єру – Rubelli. Всіх їх і нас об'єднує головне – прагнення до безкомпромісної якості.

Рекламна кампанія Mercedes-AMG x Santoni
Про плани на майбутнє

Бренду Santoni вже більше 40 років, а нашій жіночій лінії всього десять. Тому найближчим часом всі сили будуть віддані на посилення її позицій. Це стосується як колекції взуття, так і аксесуарів та одягу, про що ми вже говорили. Santoni планує стати більш глобальним брендом і будь-який покупець повинен знайти у нас те, що йому необхідно.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.