RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Джорджіо Армані — про вплив пандемії на модну індустрію

04 квітня 2020

Модна індустрія нині переживає нелегкі часи — на карантині люди максимально скорочують витрати, логістичні ланцюжки порушені, а фабрики перепрофілюються на випуск засобів спецзахисту. Висловив свою думку про ситуацію, що склалася, і дизайнер Джорджіо Армані — один з найактивніших борців проти пандемії в Італії. Він написав відкритого листа ресурсу WWD, де розповідає про науку, яку модній індустрії потрібно здобути після завершення пандемії коронавірусу.

Джорджіо Армані

Свого листа синьйор Армані почав з головного — fashion-індустрія має сповільнитися, а кількість продукції зменшитися. Сьогодні, на його думку, перевиробництво пов’язане із чітким поділом на сезони й злочинною невідповідністю між погодою й торговельним сезоном. Дизайнер упевнений, що тільки повернення до slow-fashion змусить споживача знову цінувати працю, вкладену в кожну річ, і відчувати її цінність: «Занепад індустрії почався тоді, коли в сегменті розкоші були впроваджені методики fast-fashion, що імітують нескінченний цикл доставлення нових речей, змушують купувати більше й більше. Водночас усі стали забувати, що справжня розкіш потребує часу, щоб бути гідно оціненою. Я не бачу сенсу в тому, щоб у котроїсь із курток, які створено під лейблом Giorgio Armani, було всього три тижні, щоб бути проданою. Інакше потім її вже вважають застарілою моделлю і її потрібно чимось замінити, дуже подібним, але обов’язково новим. Я так ніколи не працював і в принципі вважаю такий підхід аморальним».

Giorgio Armani весна-літо 2020

Також Джорджіо Армані впевнений, що ця криза — чудовий час, щоб переглянути саму суть системи, її графік. Наприклад, він нині вважає абсолютно недоречним проведення круїзних шоу: «Деякі масштабні покази сьогодні мають просто вульгарний вигляд, це безглузда витрата величезних ресурсів. Особливі події мають відбуватися в особливих випадках, а не перетворюватися на рутину, як тепер».

Giorgio Armani · Коронавирус ·

Ще в розділі Бренд

Популярне