Джастін Бібер запустив власний бренд

01 лютого 2019

Джастін Бібер став новою суперзіркою, що перетворилася в дизайнера. Після кількох місяців загадкових постів у своєму Instagram поп-співак, який так обожнює домашні капці, офіційно представив дебютну колекцію під назвою Drew House, його натхненного ретро і молодіжного бренду одягу. Назва лейбла походить від другого імені музиканта.

Кілька місяців Бібер з'являвся у безлічі товарів від марки Drew, від яскраво-жовтих толстовок до білих готельних тапочок, а ще з підвіскою у вигляді смайлика, прикрашеною стразами. Король мішкуватих футболок і спортивних шортів скромний у своїх fashion-починаннях – він офіційно не анонсує і не просуває лінію.

Drew House

Колекцію складають дві міні-капсули. Перша включає вельветові штани, шорти і мішкуваті топи, більшість з яких не брендовані, за винятком шортів, на промежині яких красується напис DREW. Друга половина колекції – це кольорові футболки і толстовки з логотипом у вигляді смайлика. Якщо перша частина колекції – проста, утилітарна і виконана в найпопулярнішому відтінку сезону весна-літо 2019, то друга – це той одяг, який любить носити сам Бібер.

Drew House

Ціна товарів коливається від 48 до 148 доларів – ціни, які не надто далекі від інших сучасних торгових марок вуличного одягу. Незважаючи на порівняння з Yeezy Каньє Уеста, одяг Drew House радше натхненний чимось на зразок Golf Wang – брендом Tyler, The Creator. «Носи так, наче тобі все одно» – надзвичайно точний слоган бренду для неохайного стилю, яким Бібер прославився за останні роки. Час покаже, наскільки успішним буде Drew House, але одна з переваг бути світовою поп-зіркою означає, що все, що ви представите під своїм ім'ям, буде продаватися само собою. Так, за добу, всі одиниці з першої колекції вже sold out.

дизайнер ·

Ще в розділі Бренд

Популярне