До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Династія: Джіджі Хадід і Ірина Шейк у новій рекламній кампанії Moschino

Moschino – один з небагатьох брендів, який з іронією ставиться до моди і сучасної поп-культури. У рекламній кампанії сезону осінь-зима 2019/2020 Джеремі Скотт знову демонструє своє почуття гумору і показує сучасну інтерпретацію мильних опер 1980-х років.

Героїнями вигаданої "Династії" і "Далласа" стали Джіджі Хадід, Ірина Шейк і Джоан Смоллс, які в об'єктиві Стівена Мейзела перевтілилися у розкішних мешканок великих особняків з об'ємними укладками і яскравим макіяжем. У кадрі вони не просто гаряче сперечаються одна з одною, але навіть чубляться.

Реклама

Вбрання у кампейні у дівчат відповідні: непристойно довгі і пухнасті шуби довжиною аж до підлоги, золоті сексуальні топи і сукні, посипані лелітками. Символічний вигляд в цьому антуражі має доларовий принт на одному з образів Джіджі Хадід.

Як проходили зйомки, можна подивитися у відео.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.