VOGUE UA CONFERENCE 2019FASHION & BUSINESS 7 листопада
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Condé Nast запускає глобальне видання Vogue Business

28 січня 2019

28 січня видавництво Condé Nast International оголосило про запуск Vogue Business – нового видання для ділових ЗМІ, що пропонує глобальний погляд на індустрію моди, краси і розкоші.

Vogue Business, з головним офісом в Лондоні, опирається на інформацію, зібрану з 29 ринків, від Китаю до США, і використовує глобальну мережу брендів Condé Nast International: Vogue, GQ, Glamour і Wired, експертів у сфері моди і розкоші, лідерів галузі і ділових партнерів.

Незважаючи на те, що Vogue Business містить у назві "Vogue", видання працює, як окрема організація з незалежною редакційною групою і власним голосом.

Vogue Business, оснований на фактах і даних, заповнює прогалину на ринку для тих, хто приймає бізнес-рішення, від стартапів до генеральних директорів. Редакційна група висвітлює матеріали, у яких перетинаються мода і суміжні галузі, перш за все, технології – рушій змін у модному бізнесі.

«В умовах консолідації засобів масової інформації запуск нового глобального видання – рідкість», – каже Вольфганг Блау, президент Condé Nast International. «Ніхто у світі не наймає більше fashion-журналістів у різних місцях, ніж ми. Наша глобальна мережа, яка налічує понад 800 журналістів, цифрових редакторів і ресерчерів, занурена в актуальні модні тенденції на всіх населених континентах, що надає команді Vogue Business доступ до безпрецедентної інформації і знань – від локальних fashion-тенденцій до змін у виробництві, навчанні, технології та розповсюдженні».

Редактором Vogue Business стала Лорен Індвік – досвідчений журналіст у сфері моди і бізнесу, колишній головний редактор Fashionista.com. Протягом останніх двох років вона очолювала лондонську новинну групу Vogue International, співпрацювала з командами Vogue по всьому світу.

«Ми застосовуємо новий глобальний, візуальний і керований даними підхід до журналістики, – говорить Лорен Індвік, головний редактор Vogue Business. – Наша журналістика розроблена для максимального впливу та доступності, що дає змогу легко зрозуміти ключові ідеї з першого погляду, і дати можливість приймати рішення, які сприятимуть зростанню бізнесу і кар'єри».

У сучасному цифровому медіасередовищі нові публікації часто починаються з веб-сайту. Коли в Condé Nast International вирішили запустити Vogue Business, вони зробили ставку на розсилку задля глибшої взаємодії з обраною аудиторією широкого охоплення.

Vogue Business представляє новий спосіб запуску продуктів для Condé Nast. Розроблений з самого початку як глобальний продукт, він був створений із застосуванням інкубаторної моделі гнучкої розробки та постійних експериментів з бета-користувачами відразу на 29 ринках.

«Завдяки нашій методиці розробки ми добре розуміємо нашу аудиторію, ретельно вивчаємо її і постійно працюємо з відгуками читачів», – каже Сіара Бірн, директор з розвитку бізнесу Condé Nast International.

Ключові напрямки, з якими працює редакція:

  • Аналіз тенденцій в індустрії моди, від дизайну і виробництва до маркетингу, поширення, демонстрації продукції та пошуку талантів.
  • Вплив світового ринку, від кліматичних змін до геополітики, на індустрію.
  • Культурні моделі і зрушення, які впливають на роздрібну торгівлю і навпаки.
  • Як технологічні та наукові досягнення будуть визначати способи виробництва, просування та продажу продукції.

Ще в розділі Бренд

Популярне