До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Condé Nast запускає глобальне видання Vogue Business

28 січня видавництво Condé Nast International оголосило про запуск Vogue Business – нового видання для ділових ЗМІ, що пропонує глобальний погляд на індустрію моди, краси і розкоші.

Vogue Business, з головним офісом в Лондоні, опирається на інформацію, зібрану з 29 ринків, від Китаю до США, і використовує глобальну мережу брендів Condé Nast International: Vogue, GQ, Glamour і Wired, експертів у сфері моди і розкоші, лідерів галузі і ділових партнерів.

Незважаючи на те, що Vogue Business містить у назві "Vogue", видання працює, як окрема організація з незалежною редакційною групою і власним голосом.

Реклама

Vogue Business, оснований на фактах і даних, заповнює прогалину на ринку для тих, хто приймає бізнес-рішення, від стартапів до генеральних директорів. Редакційна група висвітлює матеріали, у яких перетинаються мода і суміжні галузі, перш за все, технології – рушій змін у модному бізнесі.

"В умовах консолідації засобів масової інформації запуск нового глобального видання – рідкість", – каже Вольфганг Блау, президент Condé Nast International. "Ніхто у світі не наймає більше fashion-журналістів у різних місцях, ніж ми. Наша глобальна мережа, яка налічує понад 800 журналістів, цифрових редакторів і ресерчерів, занурена в актуальні модні тенденції на всіх населених континентах, що надає команді Vogue Business доступ до безпрецедентної інформації і знань – від локальних fashion-тенденцій до змін у виробництві, навчанні, технології та розповсюдженні".

Редактором Vogue Business стала Лорен Індвік – досвідчений журналіст у сфері моди і бізнесу, колишній головний редактор Fashionista.com. Протягом останніх двох років вона очолювала лондонську новинну групу Vogue International, співпрацювала з командами Vogue по всьому світу.

"Ми застосовуємо новий глобальний, візуальний і керований даними підхід до журналістики, – говорить Лорен Індвік, головний редактор Vogue Business. – Наша журналістика розроблена для максимального впливу та доступності, що дає змогу легко зрозуміти ключові ідеї з першого погляду, і дати можливість приймати рішення, які сприятимуть зростанню бізнесу і кар'єри".

У сучасному цифровому медіасередовищі нові публікації часто починаються з веб-сайту. Коли в Condé Nast International вирішили запустити Vogue Business, вони зробили ставку на розсилку задля глибшої взаємодії з обраною аудиторією широкого охоплення.

Vogue Business представляє новий спосіб запуску продуктів для Condé Nast. Розроблений з самого початку як глобальний продукт, він був створений із застосуванням інкубаторної моделі гнучкої розробки та постійних експериментів з бета-користувачами відразу на 29 ринках.

"Завдяки нашій методиці розробки ми добре розуміємо нашу аудиторію, ретельно вивчаємо її і постійно працюємо з відгуками читачів", – каже Сіара Бірн, директор з розвитку бізнесу Condé Nast International.

Ключові напрямки, з якими працює редакція:

  • Аналіз тенденцій в індустрії моди, від дизайну і виробництва до маркетингу, поширення, демонстрації продукції та пошуку талантів.
  • Вплив світового ринку, від кліматичних змін до геополітики, на індустрію.
  • Культурні моделі і зрушення, які впливають на роздрібну торгівлю і навпаки.
  • Як технологічні та наукові досягнення будуть визначати способи виробництва, просування та продажу продукції.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.