До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Що потрібно знати про майбутні Тижні моди сезону весна-літо 2021

Коли в червні стало відомо, що Тижні моди в Нью-Йорку, Лондоні, Мілані й Парижі мають повернутися у вересні, у всіх постало одне й те саме животрепетне запитання: чи не занадто рано повертатися до офлайн-показів, зважаючи на те, що світ все ще перебуває в розпалі глобальної пандемії?

Jacquemus весна-літо 21

І хоча деякі великі гравці модного ринку, з-поміж яких Saint Laurent і Gucci, відразу ж відмовилися від участі, кілька брендів і далі представляли свої колекції на моделях: наприклад, Dior Resort 2021 у Лечче, Valentino AW20 Couture у Cinecittà Studios, а також Jacquemus SS21, що презентували колекцію на пшеничних полях за годину їзди від центру Парижа. Незабаром після цього відбувся Тиждень моди в Копенгагені. З початку пандемії це було перше місто, де організували чималу кількість показів наживо.

Реклама

З наближенням найважливішого місяця в моді, — що збігається з повідомленнями про потенційну другу хвилю коронавірусу в Європі, — як велика четвірка модних столиць переживе ці безпрецедентні часи?

Ось усе, що вам потрібно знати про вересневі шоу SS21 в Нью-Йорку, Лондоні, Мілані й Парижі.

New York Fashion Week: 13—16 вересня

Попри те, що в США найбільша кількість підтверджених випадків коронавірусу у світі, Jason Wu і Christian Sirano проведуть офлайн-презентації. Eckhaus Latta, Anna Sui, Carolina Herrera і Marchesa також повернулися до розкладу, хоча наразі формат проведення шоу ще уточнюється. Великі бренди, як-от Marc Jacobs, Michael Kors і Ralph Lauren, вирішили не брати участі, а Gabriela Hearst дебютує на Тижні моди в Парижі.

Marc Jacobs, осінь-зима 2020/2021
London Fashion Week: 17—22 вересня

Попередній склад учасників Лондонського Тижня моди, що представлятиме бренди як чоловічого, так і жіночого одягу, оголосили й розділили на три категорії: "Цифровий", "Наживо" і "Цифровий і наживо".

Бренди, які підтвердили участь в офлайнових шоу та обіцяють дотримувати принципів соціального дистанціювання, — Simone Rocha, Roksanda, Sharon Wauchob і Amanda Wakeley. Тим часом такі компанії, як Burberry, Erdem і Victoria Beckham, вибрали формат "цифровий і наживо", хоча, що саме це означає, ще належить побачити. Цифрова платформа LFW, запущена в червні, і далі надаватиме ексклюзивний мультимедійний контент.

Burberry, осінь-зима 2020/2021
Milan Fashion Week: 23—28 вересня

Мілан перший із чотирьох міст заздалегідь опублікував повний, хоч і попередній розклад. На заході представлять бренди чоловічого й жіночого одягу, загалом 24 цифрові й 28 офлайнових шоу. Підтверджено, що колекції таких великих брендів, як Fendi, Versace і Giorgio Armani, а також довгоочікуваний дебютний показ Рафа Сімонса для Prada буде продемонстровано наживо.

Missoni, GCDS і Dsquared2 належать до брендів, які зробили свій вибір на користь тільки цифрових технологій. Bottega Veneta, Gucci, Moschino і Jil Sander не підтвердили своєї участі.

Versace, осінь-зима 2020/2021
Paris Fashion Week: 28 вересня — 6 жовтня

Яким буде розклад Тижня моди в Парижі поки невідомо. Федерація Haute Couture et de la Mode першою в червні оголосила про своє повернення до колишнього формату й опублікувала заяву, у якій ідеться про те, що вони дотримуватимуть стандартів безпеки, які задекларувала французька влада. Очікуйте побачити модних гігантів, таких як Chanel, Dior і Louis Vuitton, які покажуть що-небудь по-справжньому ефектне. Але чи зможуть молоді дизайнери зробити те ж саме? Стежимо за ходом подій.

Chanel, осінь-зима 2020/2021

Текст: Alex Kessler

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.