До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Магія кутюра: що потрібно знати про бренд Ralph&Russo

Ralph & Russo – британський бренд, який називають одним з головних претендентів на створення весільної сукні для Меган Маркл. Vogue.ua розповідає, що про нього треба знати.

Raplh & Russo, єдиний кутюрний британський бренд в офіційному розкладі Тижня Високої моди в Парижі за останні сто років, був заснований 2007 року Тамарою Ральф і Майклом Руссо. У Chambre Syndicale de la Haute Couture британців прийняли в січні 2014 року, і майже відразу вони отримали значні інвестиції від підприємця і філантропа Джона Каудвелла.

Реклама
Ralph&Russo, липень 2014 року

Саме кутюр завжди був основою Ralph&Russo, першу колекцію ready-to-wear дизайнери представили тільки в серпні минулого року. У 7-поверховій студії бренду з ідеальним видом на сади Букінгемського палацу, яка розміщена в лондонському районі Мейфер, розмовляють на двадцяти мовах, а на одну готову сукню у співробітників Ralph & Russo йде близько шести тижнів. Їх наймолодшому клієнту всього три місяці, а старшому 80 років. А все починалося одинадцять років тому з однієї швачки, однією прасувальної дошки і скромної презентації в Найтсбріджі.

Ralph&Russo, липень 2014 року

"Зараз кутюр все частіше приваблює молодих дівчат і навіть юних дівчаток двадцяти років, які хочуть чогось унікального, сучасного і позачасово елегантного", – ділиться Руссо. Коли мова стосується унікальності, дизайнери Ralph&Russo знають, про що говорять. Так, на сукню, яку продемонструвала на показі бренду влітку 2014 року модель Хана Бен Абдесслем, витратили 3900 годин ручної вишивки, а це 162 дні, якби вишивальниці працювали цілодобово, без сну і відпочинку. Для декору обрали 40 різних типів намистин, а також 25 видів кристалів Swarovski.

Хана Бен Абдесслем на показі Ralph&Russo

На сукню, представлену влітку 2015 року, пришили 300 тисяч золотистих пір'їн, а для фіолетової сукні з колекції весна-літо 2017 кожна окрема пелюстка з шовкової органзи була вирізана вручну, задрапована, після чого отримала спеціальне напилення і тільки тоді стала декором. Тоді над вбранням працювали дев'ять людей майже 1000 годин. Всього в команді бренду зараз працює 200 висококваліфікованих фахівців. Ексклюзивність нарядів Ralph&Russo гарантують тим, що продають всього одну модель в один регіон. Готові сукні бренду коштують від £ 2800-15 000, ціни на кутюрні твори стартують з позначки в £ 20 000.

Ralph&Russo, липень 2015 року

2012 року в універмазі Harrods для Ralph&Russo створили спеціальний простір, центральним елементом якого стала сукня з флористичною вишивкою в дусі 1920-х з декором з 150 000 кристалів Swarovski (її створювали 20 осіб). Серед клієнтів бренду, окрім східних принцес і герцогинь, повно знаменитостей. Анджеліна Джолі часто вибирає наряди Ralph&Russo для урочистих заходів. Наприклад, костюм з колекції весна-літо 2014 актриса вибрала для візиту до королеви Єлизавети Другої в Букінгемському палаці.

Єлизавета Друга і Анджеліна Джолі, 13 жовтня 2014 року

Наречена принца Гаррі, Меган Маркл, для свого першого офіційного портрета у новому статусі одягнула чорну сукню з шовковою спідницею, з вишивкою золотистим пір'ям з колекції бренду осінь-зима 2016/2017. Вартість сукні була £ 56 000. Відповідь на запитання, хто стане автором її весільного вбрання, всі дізнаються вже 19 травня.

Меган Маркл і принц Гаррі

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.