VOGUE UA CONFERENCE 2021FASHION & BUSINESS 9/09
RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Що потрібно знати про бренд P.A.R.O.S.H.

21 грудня 2020

У київському Helen Marlen Mandarin представлений італійський бренд P.A.R.O.S.H., колекції якого поєднують у собі історію, позачасову елегантність і бездоганний стиль.

Паоло Росселло

Назва бренду P.A.R.O.S.H. розшифровується як «Paolo Rossello Second Hand». Втім, не зовсім зіставне з високою модою словосполучення second hand наявне в назві недарма — засновник бренду синьйор Паоло Росселло почав свій дизайнерський шлях із модифікування вінтажного одягу. Він брав речі з так званої «бабусиної шафи», переробляв їх і давав їм нове життя. Згодом дизайнер збудував на цій концепції успішну компанію.

P.A.R.O.S.H. — втілення в одязі бачення синьйора Росселло на світ і моду. Естетика його бренду ґрунтується на вінтажних тканинах, які креативний директор і засновник шукає в усьому світі й перетворює за допомогою мінімалістичного, іноді утилітарного крою, запозиченого в сучасної моди на уніформи. «Мене завжди приваблював вінтажний одяг, речі з історією, — каже Паоло. — Переосмислюючи їхній дизайн, ми даруємо їм нове життя, даємо змогу пережити сучасність. Втім, наші речі в будь-якому разі «живіші» за нові. Через їхній вік вони мають душу».

Шерстяное пальто P.A.R.O.S.H. (helen-marlen.com)
Пальто P.A.R.O.S.H. (helen-marlen.com)
Шерстяное полупальто P.A.R.O.S.H. (helen-marlen.com)
Кашемировое пальто P.A.R.O.S.H. (helen-marlen.com)
Шерстяное пальто P.A.R.O.S.H. (helen-marlen.com)

Для Паоло поняття моди протилежне сучасному повсюдному надлишку в індустрії. Дизайнер вважає, що система працює занадто швидко, колекції дуже часто перетинаються, що спричинює втрату смаку до очікувань і позбавляє ефекту несподіванки: «Через те, що все відбувається в одну мить, професія втрачає свою поезію».

Судячи з виробів Росселло, великий інтерес для нього становлять всілякі принти й вишивки, а також розписи на тканині. Нерідко в колекціях наявні східні мотиви. Паоло завжди й у всьому підтримує класику: «Я залюблений у моду 1970-х... повністю й глибоко. А також у властиву їй елегантність». Тож поняття позачасової класики — основа його колекцій. «Ми завжди маємо пропонувати людям якісний продукт, який уособлює бренд, наслідує тенденції, але не дратує. Одяг, що завжди буде актуальним, навіть за 10 років після купівлі», — каже дизайнер.

P.A.R.O.S.H. осінь-зима 2020/2021

Сьогоднішні колекції марки — це яскраві інтерпретації силуетів другої половини XX століття і їхнє вдале змішування із сучасними трендами. Дизайнер любить використовувати різні фактурні тканини, як-от сатин, шовк, тюль, хутро й мереживо, а яскраві кольори, принти й оздоблення перетворюють навіть типові фасони. Водночас P.A.R.O.S.H. робить ставку на вишукані деталі, якість вибраних матеріалів і позачасовий крій, завдяки якому кожен предмет стає унікальним.

Ближче ознайомитися з колекціями P.A.R.O.S.H. можна в Helen Marlen Mandarin і на сайті helen-marlen.com

Helen Marlen ·

Ще в розділі Бренд

Популярне