
Червона калина – головний символ нової колекції BEVZA
За 10 днів до початку війни в межах Тижня моди в Нью-Йорку український бренд BEVZA представив нову колекцію осінь-зима 2022/2023. Саме тоді на показі лейбл уперше продемонстрував сережку у формі червоної калини.

У перші дні війни український співак, фронтмен гурту "Бумбокс" Андрій Хливнюк заспівав український гімн січових стрільців "Ой у лузі червона калина", що обʼєднав усю Україну та надихнув на створення особливої моноприкраси.


У своїх колекціях BEVZA завжди висвітлює українські культурні коди. Цього разу ним стала червона калина, відома не тільки в Україні, а й далеко за її межами завдяки гурту Pink Floyd, учасники якого вперше за 28 років об’єдналися, аби підтримати нашу країну.

Ще в розділі BRAND
Популярне

Світ має знати: як виживають захисники Маріуполя просто зараз

Як правильно говорити українською: позбуваємося росіянізмів

«Я маю танцювати про це»: дівчина, що втратила батька в Ірпені, присвячує йому свій виступ на міжнародних змаганнях

The Rasmus переспівали пісню Stefania українського гурту Kalush Orchestra

10 фільмів про Другу світову війну, які висвітлюють події з різних сторін

Буковинський кептар і гуцульський сердак: все про костюми Kalush orchestra на «Євробаченні – 2022»

Говорити як гуцул: кілька слів та зворотів, які збагатять вашу українську

Портрет нації: мами-українки на світлинах початку ХХ століття

Kalush Orchestra закликали світ врятувати захисників Маріуполя та Азовсталі

Історія червоної сукні Valentino

Етель Ліліан Войнич – авторка найдосконалішого перекладу «Заповіту» Шевченка

Портрет нації: як жили на Закарпатті 100 років тому
Не слідуйте за модою
- відчувайте її
Дякуємо!
На вказану вами адресу було відправлено листа.
Підтвердіть, будь ласка, свою підписку.