До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Chanel обмежує продаж товарів росіянам за кордоном

Chanel обмежує продаж товарів російським клієнтам, які живуть за кордоном, діючи на підставі санкцій щодо розкоші, введених після вторгнення росії в Україну. Французький гігант розкоші просить російських клієнтів підтвердити, що вони постійно проживають за межами рф і не планують використовувати предмети розкоші в цій країні. Нова політика Chanel відповідає "всім законам, що застосовуються до наших операцій і працівників у всьому світі, включно із законами про торгові санкції", кажуть у компанії. "Що стосується різних санкцій, запроваджених щодо росії та Білорусі, Chanel заборонено здійснювати операції з певними фізичними та юридичними особами", — йдеться в заяві представнику Vogue Business.

Chanel весна-літо 2022

У заяві згадуються санкційні закони ЄС та Швейцарії, які забороняють "продаж, постачання, передачу або експорт, безпосередньо чи опосередковано, предметів розкоші будь-якій фізичній чи юридичній особі, організації чи органу в росії, або для використання в росії" предметів вартістю понад 300 євро (більшість дизайнерської продукції Chanel).

Реклама
Chanel осінь-зима 2022/2023

Іншим люксовим групам ще належить обмежити бізнес із російськими клієнтами за межами регіону, оскільки війна триває. "Бізнес, який ми ведемо з російськими клієнтами за межами росії, дуже важливий з погляду кількості клієнтів", — заявив фінансовий директор Richemont Буркхарт Грунд на брифінгу для преси 30 березня в Женеві, додавши, що росія становить близько 2% від загальної кількості клієнтів, а продаж російським клієнтам за межами росії не перевищує 3% від продажу групи. "Це не означає, що через те, що вони росіяни, вони будуть у списку санкцій. Ми маємо й далі обслуговувати цих клієнтів. Очевидно, що ті, хто перебуває в списку санкцій, повністю виключені".

Chanel осінь-зима 2022/2023

На товари розкоші російські санкції не поширювалися до 11 березня. ЄС, США та інші країни організації G7, включно з Канадою, Францією, Італією, Японією та Великою Британією, оголосили, що введуть санкції на предмети розкоші, зокрема годинники, одяг та ювелірні вироби, щоб позбавити російську еліту можливості їх придбати. 15 березня ЄС розширив заходи впливу й додав до санкційного списку вироби зі шкіри, одяг, парфуми, коштовне каміння та непромислові діаманти. Основні компанії класу люкс, серед яких Chanel, Kering і LVMH, уже добровільно припинили свою діяльність після повномасштабного вторгнення.

За матеріалами: voguebusiness.com

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.