До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Бренд Ksenia Schnaider випустив колекцію фестивального мерча

Літо – це маленьке життя, а ще – це нескінченна низка фестивалів, пікніків та інших заходів на свіжому повітрі, які неможливо уявити без вина. Саме йому український бренд Ksenia Schnaider присвятив колекцію фестивального мерчу. До неї увійшли різноманітні футболки, пончо, сумки і панами, пофарбовані в модній цього літа техніці tie-dye. Ксенія і Антон Шнайдери вибрали для неї відтінок бургунди, який здалеку нагадує винні плями.

Ксенія і Антон Шнайдери

"Тепер розлити трохи червоного вина на улюблену футболку буде нестрашно, – жартують у Ksenia Schnaider. – Кожна річ при цьому пофарбована вручну, що означає те, що іншої такої ви просто не знайдете".

Реклама
Василій Гроголь
Рита Мурадова

Зроблена колекція в колаборації з винним фестивалем Kyiv Wine, який відбудеться 8 і 9 червня на території культурного центру M82, а її обличчями, зокрема, стали: Василь Гроголь, виконавчий директор готелю Bursa, архітектор Слава Балбек, блогер Маргарита Мурадова, дизайнер Руслан Багінський.

Слава і Олена Балбеки
Петро Ясинський і Руслан Багінський
Сергій Созановський та Ірина Костюк

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.