ВИСТАВКА UKRAINE IN VOGUE

Без марновірства: рекламна кампанія Givenchy весна-літо 2018

05 лютого 2018

Розбиті дзеркала, проходи під сходами і кішки - відео дебютної колекції Клер Вайт Келлер для Givenchy наповнене легкою меланхолією і зневагою до марновірств у будь-яких проявах. Дівчата в міні-фільмі сміливо б'ють дзеркала, не побоюючись семи років нещасть, а дизайнер пояснює, що: «Тепер вони (дзеркала) відображають щось нове». Цього разу обійшлося без азартних ігор, філософським підживленням залишивши тільки атмосферу нео-романтики. Знімав хвилинний ролик, як і попередню рекламну кампанію, Стівен Мейзел.

Читайте також: 

Історія кохання: elenareva осінь-зима 2018/2019

Молодо, не зелено: колекція Phenomen осінь-зима 2018/2019

рекламная кампания · Givenchy ·

Ще в розділі Бренд

Популярне