
Action: Sustainable Fashion – як бренд Bevza підтримує сталий розвиток
Ukrainian Fashion Week за підтримки Українського культурного фонду презентує третю історію Action: Sustainable Fashion – BEVZA.

Бренд Bevza створює майбутнє свідомого споживання із новими цінностями краси. Етичне ставлення до природи і виробництва є однією з фундаментальних цінностей команди компанії. Бренд вірить, що мода не має існувати ціною життя нашою планети. Фокусуючись на ідеях сталого дизайну, нові колекції Bevza формуються на поєднанні стилю, елегантності та етичного виробництва.
Бренд був створений дизайнеркою Світланою Бевзою у 2006 році. Знаковий дизайн Bevza одразу проявився у чистих та легких силуетах. Кожна колекція відображає відчуття позачасової вишуканості, акцентуючи увагу на витончених тканинах та ідеальній посадці. А головним орієнтиром краси для Bevza є елегантність та сталість.
Cьогодні Bevza є одним із найбільш впізнаваних у світі імен української індустрії моди, а також одним із найуспішніших українських брендів. У 2018 році команда бренду створила колекцію FW19, до якої увійшли вже відомі сьогодні екологічні пуховики з реалістичним анімалістичним принтом, що нагадує справжнє хутро. Вони стали альтернативою натуральним шубам. По-перше, пуховики Bevza запропонували іронічний погляд на культуру споживання хутряних виробів. По-друге, речі створено з екологічних матеріалів, таких як віскоза та перероблений поліестер. А для створення принтів команда бренду використовувала нетоксичні барвники.

У колекції FW20, яка була представлена на Тижні моди у Нью-Йорку, дизайнерка використала інноваційні текстури з перероблених матеріалів. Трикотажні сукні й топи виконані з поліестеру, виготовленого із пластикових пляшок, що зібрані на дні океану, в той час як інші особливі моделі створені з переробленого деніму.
Усі трикотажні матеріали, обрані для створення колекції, було схвалено Інститутом Етики та Екологічної Сертифікації (ICEA), а також RCS100. В результаті прогресу у сфері текстильної промисловості з’явилась можливість досягти найвищої якості виробів, що була недосяжна раніше. Тому місія, задекларована брендом Bevza − створити майбутнє свідомого споживання із новими цінностями краси − є близькою та реалістичною.
Над проєктом Action: Sustainable Fashion працюють:
Дар'я Марусик, керівниця проєкту
Володимир Нечипорук, продюсер проєкту
Олександра Дімітрієвіч, арт-директорка проєкту
Таїсія Короткова, графічна дизайнерка проєкту
Едіє Дербішева, продюсерка знімальної групи
Тім Меір, оператор/режисер монтажу
Валерій Ведута, фотограф
Катерина Федичина, Оксана Шубіна та Катерина Будусова, комунікаційний відділ
Ірина Чиркова, літературна редакторка
Олена Сорока, Надія Невмержицька, Валентина Курченко, адміністративний відділ
Міра Марчук, асистенка проєкту
В работі над проектом також використані архіви Bevza.
Ще в розділі Бренд
Популярне

Гід наймоднішими сукнями сезону весна-літо 2021

Що відомо про шостий сезон серіалу «Гострі картузи»

Історія кохання Джастіна і Хейлі Біберів у світлинах

Пастельні відтінки в колекціях весна-літо 2021

Streetstyle: із чим носити спортивні штани у 2021 році

Наймодніші весняні жакети

Що треба знати про третій сезон серіалу «Статеве виховання»

Art of Clip: термін роботи виставки унікальних брошок Van Cleef & Arpels продовжили

5 культових фільмів з Гав'єром Бардемом

Streetstyle: як одягаються модні жителі Мілана

Тиждень моди в Мілані: нові колекції Max Mara і Missoni

Светри з V-подібним вирізом у колекціях весна-літо 2021
Не слідуйте за модою
- відчувайте її
Дякуємо!
На вказану вами адресу було відправлено листа.
Підтвердіть, будь ласка, свою підписку.