До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

6 головних брендів на Тижні моди в Копенгагені

Тиждень моди в Копенгагені стає все популярнішим серед інсайдерів індустрії. З кожним сезоном збирається ширше коло міжнародної преси і байєрів, що не дивно, якщо врахувати кількість всесвітньо відомих брендів, створених у столиці Данії. При цьому замість звичного напруженого графіка, заповненого шоу і презентаціями, данці демонструють найкраще, що може запропонувати їх мода. Важливо зауважити, що більшість брендів займають високі позиції за екошкалою, адже Данія, як і всі скандинавські країни, особливо стурбована станом навколишнього середовища і коли справа стосується моди – теж.

Stine Goya

Кожного сезону бренд отримує схвальні відгуки завдяки фірмовому поєднанню кольору і принтів, адже дизайнер постійно співпрацює з художниками. Свою останню колекцію дизайнер представила в Королівській датській бібліотеці, де група танцюристів під керівництвом хореографа Пуерто-Рико Киані Дель Вальє демонструвала ансамблі барвистих вечірніх суконь з блискітками, зроблених з цифрових матеріалів: друкованої коноплі (з процесом, який не вимагає води), органічного шовку, натуральних барвників і перероблених блискіток, адже питання усвідомленого споживання і екології для дизайнера є дуже важливим.

Реклама
Stine Goya осінь-зима 2019/2020
Stine Goya осінь-зима 2019/2020
Stine Goya осінь-зима 2019/2020
Holzweiler

Норвезький бренд шарфів, який тепер розробляє повноцінні колекції одягу, для цього сезону використовував прозорі і блискучі тканини, які поєднував з в'язкою з м'яких сумішей вовни і потертого деніму. Важливим також є поєднання кольорів: тональне і колірне блокування, сигнальний червоний і нюдові відтінки. Крім того, дизайнер Сюзанна Гольцвайлер хотіла, щоб аудиторія була повністю залученою в шоу, тому під час показу було заборонено використовувати мобільні пристрої, а відразу після закінчення бренд надав всім пакет візуальних матеріалів.

Holzweiler осінь-зима 2019/2020
Holzweiler осінь-зима 2019/2020
Stine Goya осінь-зима 2019/2020
J Lindeberg

J Lindeberg – бренд, який грає на протиріччях: поєднує витонченість з технологічно спортивним одягом.
Новий креативний директор Дженсон Вернер (працював в Adidas, в Y-3, тісно співпрацював з командою Йоджі Ямамото в Токіо, і недавно розпочав співпрацю з такими дизайнерами як Раф Сімонс, Рік Оуенс, Джуун Дж., Каньє Вест) залишив традиції бренду у вигляді спортивного одягу і ностальгії за кінцем дев'яностих, але додав сучасні технології та елегантність у вигляді костюмів, суконь зі строгими силуетами. Мета полягала в тому, щоб одяг був зручним і для повсякденного носіння, і для заняття лижними видами спорту і гольфом.

J.Lindeberg осінь-зима 2019/2020
J.Lindeberg осінь-зима 2019/2020
J.Lindeberg осінь-зима 2019/2020
Cecilie Bahsen

Бренд Cecilie Bahnsen поєднує у своїх колекціях скульптурні силуети зі складними техніками, які сміливо можна назвати кутюрними. Дизайнер Сесіль Басен в основному працює з чорно-білою гамою, яку доповнює зробленим вручну декором, наприклад, з бісеру. Сама Басен про нову колекцію розповідає, що вона чиста і розслаблена: "Це ода як невинності, так і збоченості, що відбивається в спортивних деталях колекції, таких як в'язані джемпери, вдягнуті під сукні з діафону, і блузи з дівочими шкарпетками і кедами" .

Cecilie Bahnsen осінь-зима 2019/2020
Cecilie Bahnsen осінь-зима 2019/2020
Cecilie Bahnsen осінь-зима 2019/2020
Baum und Pferdgarten

Baum und Pferdgarten – ще один бренд, який грає на контрастах у новому сезоні. Дизайнери Helle і Rikke зробили основою колекції сукні з органзи і гігантські светри, для яких використали натуральні кольори з важкими тканинами і сітчастою нижньою білизною. Також шовкові светри з принтом і в'язані вручну речі поєднуються з масивними силуетами та міні-спідницями. А присвячена нова робота Baum und Pferdgarten сім'ї, адже бренду виповнюється 20 років.

Baum und Pferdgarten осінь-зима 2019/2020
Baum und Pferdgarten осінь-зима 2019/2020
Baum und Pferdgarten осінь-зима 2019/2020
Rodebjer

Rodebjer – це одяг для сучасних дівчат, які живуть реальним життям кожного дня. Саме так починається опис бренду на офіційному сайті Copenhagen Fashion Week, проте в новій колекції бренду багато складних і суперечливих деталей, які хочеться розглядати з особливою ретельністю. Так, сміливі розрізи, багата кольорова палітра і складні силуети тут поєднуються з фірмовим скандинавським мінімалізмом. Характеру колекції додають деталі, наприклад, жуки-скарабеї, що прикрашають принти, або змії на пряжках ременів.

Rodebjer осінь-зима 2019/2020
Rodebjer осінь-зима 2019/2020
Rodebjer осінь-зима 2019/2020

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.