Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

150 модних брендів знизять негативний вплив на навколишнє середовище

28 серпня 2019

32 компанії, що представляють близько 150 брендів, приєдналися до «Модного пакту» (Fashion Pact) – ініціативи групи Kering, спрямованої на зниження негативного впливу індустрії на клімат, біорізноманітність і океани. Деталі зобов'язання озвучили світові лідери на саміті G7 в Біарріці 26 серпня. Також відбулася зустріч виконавчого директора Kering, Франсуа-Анрі Піно, генерального директора Burberry, Марко Гобетті і президента Chanel, Бруно Павловські, які обговорили рівні впливу і особливості роботи коаліції.

Безсумнівно, Піно довелося докласти зусиль, аби залучити приблизно 30% модної індустрії до такої ініціативи. На цей момент у списку компаній, які підтримали «Модний пакт», можна побачити гігантів H&M і Inditex; елітні модні Доми Chanel, Hermès International, Prada, Salvatore Ferragamo, Giorgio Armani, Burberry, Ralph Lauren, Capri Holdings і PVH; і марки спортивного одягу Adidas і Nike. Хоча Стелла Маккартні пообіцяла підтримати групу, інвестор і конкурент Kering, конгломерат LVMH, вирішив не приєднуватися до ініціативи.

У «Модному пакті» йдеться, що до 2030 року 32 компанії відмовляться від одноразового пластику і підтримають текстильні інновації, щоб зменшити забруднення навколишнього середовища мікроволокнами. За даними Міністерства екології Франції, галузь виробляє 20-35% мікропластику, який потрапляє в океан. Одна з головних цілей – обмежити фактори впливу на глобальне потепління і досягти чистих нульових викидів до 2050 року. На сьогодні 6% світових викидів парникових газів припадає на текстильне виробництво. Договір не має обов'язкової юридичної сили, але кожен учасник представлятиме щорічний звіт про хід робіт. У жовтні Піно проведе вечерю для керівників компаній-учасників, під час якої вони повинні обговорити плани «Модного пакту». Очікується, що за цей час більше компаній приєднаються до ініціативи.

Vogue UA, травень 2018

«Модний пакт» – це одна з кількох ініціатив у сфері сталого розвитку, що реалізовують fashion-бренди, але цього разу учасники безпосередньо пов'язані з G7, до того ж лейбли підзвітні Макрону, оскільки пакт є частиною його One Planet Summit, запущеного 2017 року.

Перед жовтневими зборами, увага групи буде зосереджена на тижнях моди і збитках, яких вони завдають довкіллю. В одному тільки Лондоні учасники компанії Extinction Rebellion намагаються зупинити покази перед обличчям надзвичайної кліматичної ситуації. Час покаже, чи дійсно індустрія прислухається до гучних попереджень.

сознательное потребление · сознательная мода ·

Ще в розділі Бренд

Популярне