Партія зелених: як годинникові бренди розвивають тренд на зелені стандарти

16 січня 2019

На виставці високого годинникового мистецтва SIHH ключові гравці ринку розкоші представили практичні і теоретичні проекти на тему.

Італійці Panerai представили нову модель Submersible Mike Horn Edition, створену разом з мандрівником і захисником природи Майклом Горном. Лімітована серія (19 екземплярів) зроблена з перероблених матеріалів. Корпус – Eco-Titanium з водостійкістю в 300 метрів (його збирали на виробництвах з виготовлення літаків, і це перша спроба в індустрії), ремінці – з переробленого пластику: на один використали три пляшки, виловлені в океані.

Годинник Submersible Mike Horn Edition, Panerai

Головні тролі індустрії H. Moser & Cie цього року не оминули увагою тему екостандартів і представили нову модель годинника Moser Nature Watch. На корпусі механічного «Природного годинника» колоситься трава, яку під час виставки двічі на день поливають співробітники маркетинг і піар-відділів. З хештегом #MakeSwissMadeGreenAgain вони не тільки жартують про гучний піар будь-якої екоініціативи як-от етичного золота fairmined або вирощених в лабораторних умовах діамантів. Так транслюється проста у своїй очевидності думка про те, що ековиробництво повинне бути не окремим випадком, а обов'язковою практикою всієї індустрії.

Без тролінгу, але зі схожим оптимістичним поглядом висловилися Jaeger LeCoultre. Новий СЕО компанії Катрін Реньє після візиту на мануфактуру у Валле де Жу надихнулася настільки, що запропонувала оформити фірмовий стенд на виставці SIHH ялинами з долини. «Щоб показати, в якій екосистемі працюють майстри Jaeger LeCoultre», – пояснюють співробітники. Дерева зібрали зі знайдених в лісі шишок і гілок. Вдалась інсталяція з повчанням: про зв'язок природи і людини, гармонія яких дає змогу створювати годинникові і зберігати природні шедеври.

Текст: Тетяна Соловей

драгоценные камни · часы · сознательная мода · SIHH ·

Ще в розділі Аксесуари

Популярне