Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Нове ім'я: ювелірний бренд UU/R/T

12 серпня 2019

Сережки, схожі на срібні затискачі для краваток і навушники для iPhone або, наприклад, на майже справжні чеки з золота і переплетені гілки дерев. Ювелірному бренду UU/R/T ще немає і півроку, а на його рахунку вже є три колекції, кожна з яких створена і натхненна конкретною людиною, але призначена для широкого користування.

Одна з перших клієнток бренду Цаган Дарке захотіла розвинути тему поваги. "Єдине, що ми отримали, як бриф – слово "повага". І ми представили кілька дизайн-концептів. Два з них відібрала Дарке: вийняті навушники, як символ поваги в ХХІ столітті, на зразок того, як раніше капелюх знімали при зустрічі, і чеки, які відображають гру слів навколо виразу to pay respect. Мовляв повагу проявили, ось вам чек. Так почалася колекція Respect. Іншу колекцію, Roots, розпочав хлопець з Шанхая. Він нам відправив довгий меседж про те, чому він вибрав цю тему. Ми запропонували на вибір кілька варіантів і ті, які він вибрав, – персні, сережки "пуповини" і коріння рослин схожі на очі, ми запустили у виробництво. Третю колекцію розпочала дівчинка-архітектор. Колекція представляє сережки – архетипи головних будівельних елементів на сьогодні – балки і арматури", – розповідає один із засновників бренду Дмитро.

Всього в UU/R/T двоє людей – Дмитро і Максим, які повністю займаються брендом: від перемовин з клієнтами до виробництва і зв'язків з пресою. Час від часу хлопці відкривають прийом заявок на нові колекції. Наступний прийом планують уже восени. Бо в серпні в Італії, де живуть дизайнери та повністю базується їх виробництво, всі вирушають на довгі веселі канікули.

Молодий дизайнерський дует (26 і 27 років) перебрався до Мілана два роки тому з України і в найближчих його планах – не лише самостійний продаж прикрас через власний сайт, але і вихід до серйозних ритейлерів, головними орієнтирами у цій справі засновники бренду називають Opening Ceremony, Dover Street Market, Ssense, LN-CC та інші. "Ці ритейлери нам ближчі за духом і баченням, але, безумовно, ми не виключаємо інші онлайн магазини. Наприклад, не так давно Net-A-Porter запустили програму для нових дизайнерів Vanguard. Не часто зустрінеш онлайн-ритейлера, який би так підтримував молоді марки", – розповідає Дмитро.

"Назва бренду – це абревіатура W/R/T – with regard to (щодо кого-то/чогось; стосовно чогось/когось). Тільки W пишеться як вимовляється, звучить (double u). Сенс же назви чудово відображає модель бренду, тобто те, що ми працюємо від людей і завжди повернуті обличчям до культури. Ми не транслюємо в режимі монологу. Ми вибудовуємо діалог або груповий чат, як у месенджері", – продовжує Дмитро, який в описі бренду в Instagram написав Client-based jewellery.

Поки що прикраси UU/R/T створюють із золота і срібла, але не виключають появу у своїх колекціях дорогоцінного каміння. Також дизайнери планують додати японські техніки нанесення емалі. Як кажуть у UU/R/T, вони на любителя, адже в результаті колір виробів виходить темно-синім з невеликими відливами інших кольорів. Оцінити нові експерименти можна буде вже цієї осені, як тільки з'явиться четверта колекція під назвою human.
 

Текст: Анастасія Яворська

аксессуары · украшения ·

Ще в розділі Аксесуари

Популярне