До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

"Найпопулярніші прикраси серед українців сьогодні – обручки": інтерв’ю з ювелірною експерткою Іриною Омельченко

Попри всі труднощі, український ритейл і далі розвивається, на ринок поступово повертаються великі гравці, зокрема з ювелірної сфери. Як нині розвивається ця індустрія та які прикраси вибирають українці, нам розповіла Ірина Омельченко, ювелірна експертка, гемологиня, СЕО компанії Il Cammeo.

Ірина Омельченко
Прикраси як інвестиція

В усі часи коштовності мали особливе значення для людства. Вони були і своєрідною валютою, і можливістю забезпечити статок наступним поколінням. Під час економічної кризи та світових війн на початку й у середині XX століття стабільно зростав попит на коштовності, а внаслідок – і ціна. Схожу ситуацію ми спостерігаємо сьогодні, адже коштовності – це ледве не єдина можливість зберегти кошти під час інфляції та передусім подарувати найсильніші емоції близьким.

Реклама
Ірина Омельченко
Про ювелірний ринок України

З початком війни міжнародні ювелірні компанії масово закрили свої крамниці в Україні. За даними Асоціації ритейлерів України за березень закрилося 85% ювелірних бутиків країни. Водночас попит на коштовні камені в масштабах світу й далі зростає. Тож деякі ювелірні компанії все-таки наважилися відновити роботу в Україні. Однією з перших таких компаній стала наша мережа ювелірних мультибрендових бутиків Il Cammeo, що має крамниці в Харкові, Дніпрі, Києві, а відтепер і у Львові. Вже наприкінці березня ми відновили роботу двох бутиків у Дніпрі.

Бутик Il Cammeo у Києві

З 19 травня знову відкрито бутик Il Cammeo в Києві – на вулиці Городецького, головній модній вулиці столиці. А в липні вперше в історії компанії відкрив свої двері бутик у самому серці Львова – на проспекті Шевченка. До того ж мережа працює повноцінно й відновила постачання нових ювелірних колекцій. Рішення відкрити київський бутик компанія ухвалила у квітні. Воно було непростим, адже ми розуміємо ризики, з якими стикається будь-яке підприємство, що працює нині в Україні. Та попри складну ситуацію перемогли любов до своєї справи й патріотизм.

Що вибирають сьогодні клієнти

Коли ми відкривали бутик у Києві, вважали, що саме в цей час наші клієнти як ніколи потребують незабутніх дорогоцінних емоцій. Розуміння того, що життя може урватися в будь-яку мить, навчило українців цінувати кожен його момент, рідних та близьких людей і дарувати радість одне одному. Страхіттям війни ми протиставляємо жагу до життя. Це позначилося, зокрема, в тому, що під час війни збільшилася кількість весіль. Багато українців, що раніше жили в цивільному шлюбі, нині офіційно оформлюють стосунки. Міністерство юстиції звітує, що за перше півріччя 2022 року відбулося більш ніж 102 тисячі весіль, тоді як за аналогічний період 2021-го – 86 тисяч. Зі свого боку міністерство спростило оформлення шлюбу – тепер його можна укласти в день подання заяви, зокрема й онлайн, через Zoom, а розписати молодят можуть поліційники чи військовики. Тому сьогодні неабиякий попит у мережі Il Cammeo мають саме обручки, якими обмінюються молодята. Цей жанр прикрас у ювелірній справі – один з найсталіших, класичних та позачасових, адже обручки мають слугувати довго та зберігати елегантність за будь-яких модних трендів.

Furrer & Jacot

Саме тому партнером у галузі коштовних обручок компанія Il Cammeo вибрала саме швейцарський бренд Furrer & Jacot з більш ніж 160-річною історією. Прикраси Furrer & Jacot – це 100% гарантія швейцарської якості Swiss Made. Вони дуже популярні в найрозвиненіших країнах світу: Великій Британії, Японії, США, Швейцарії та інших. Компанія створює міцні обручки з витонченою естетикою та ексклюзивним дизайном. Якість їхня перевірена часом і не піддається жодному сумніву. Тож, якщо й купувати обручки, то найкращі у світі. І йдеться не про відоме ім’я, а про якість та цінність, адже обручка – це те, що ви носитимете щодня.

Furrer & Jacot
Повернення до класики

Ще один тренд воєнних часів – попит на особливі, не пов’язані зі швидкоплинною модою прикраси, які можна передати в спадок. У бутиках Il Cammeo представлені прикраси 17 європейських ювелірних брендів, що здатні задовольнити будь-які смаки, подарувати незабутні емоції та стати спадщиною для майбутніх поколінь. Окрім того, для клієнтів мережі доступні послуги ювелірного ательє, що працює в колаборації з італійськими партнерами, а також можливість замовити будь-яку ювелірну прикрасу й доставити її в будь-який куточок України чи Європи.

Recarlo

Серед шанувальників сучасної та ненудної класики одним з фаворитів вважається італійський бренд Recarlo, презентацію якого в Києві ми встигли провести в лютому, за кілька тижнів до повномасштабного вторгнення. Через війну кожен українець зрозумів, що немає у світі нічого важливішого за турботу про коханих та сімейні цінності – це важливе і для марки Recarlo. Саме тому італійським дизайнерам вдалося створити ідеальні каблучки для заручин і весілля. Згодом ювелірний дім Recarlo став тим унікальним брендом, який переклав слова кохання на вічну мову коштовностей. Найзнаковішими колекціями дому є лінійки Aniversary та Anniversary Love, що вирізняються унікальною формою закріплення каменів у вигляді серця. У колекції Anniversary Love ця форма оправи доповнена фантазійною формою ограновування діаманта. Знаковий діамант у формі серця – це символ культової колекції Anniversary Love, що забезпечив Recarlo можливість отримати абсолютну й безперечну впізнаваність у всьому світі.

Recarlo
Прикраси на щодень

Ще одна помітна тенденція останніх місяців – жінки дедалі частіше носять улюблені прикраси щодня. Наше життя сьогодні таке непередбачуване, що не знаєш, чого сподіватися завтра, тож чому б не насолодитися улюбленими сережками просто зараз? Переживаючи шок і намагаючись жити під час війни, українські жінки прагнуть носити найкращі прикраси, радіти своєму зображенню в дзеркалі, виражати свій смак. І творіння дому Pomellato допомагають їм у цьому, ідеально доповнюючи повсякденні модні образи в стилі casual.

Pomellato

Історія бренду починається в 1967 році з ідеї його засновника Піно Раболіні, нащадка родини міланських ювелірів. У період бурхливого розвитку мистецтва в Італії Раболіні часто навідувався до бару "Джамайка", місця, куди сходилися місцеві та іноземні митці. Серед них – "голос бітників", поет Ален Гінзбург чи фотограф Уго Мулас, що знімав для Pirelli й відкрив для світу моди супермодель Вєрушку. В атмосфері тих часів Піно Раболіні винайшов фірмовий авангардний стиль, у якому поєднувалися брутальність ланцюгів і довершеність дорогоцінних каменів. Так Раболіні відповів на запит тогочасних жінок, і цей стиль залишається актуальним донині. У виборі матеріалів і фактур бренд також має особливості – це зазвичай кольорові яскраві камені на кшталт аметистів, топазів, хризопразів чи кварців з нетиповим запатентованим обробленням, наприклад, кабошони чи фірмове квадратне ограновування Nudo.

Pomellato

Варто сказати, що прикраси Pomellato часто купують жінки собі на подарунок, тож вони слугують символом не лише індивідуальності, а й жіночої незалежності та свободи від стереотипів.

Прикраси як символ удачі та перемоги

Ще одним супутником нашого життя став символізм – сьогодні як ніколи ми шукаємо щасливі прикмети в навколишньому світі. Саме тому ще однією популярною категорією є прикраси-талісмани. У нашому мультибрендовому бутику за них відповідає бренд Chantecler.

Chantecler

Найвідомішим виробом цього італійського ювелірного бренду є Campanella – дзвіночок-підвісок, яким прикрашають каблучки, сережки та кольє. Ця прикраса прославилася за часів Другої світової війни. У 1944 році співзасновники Chantecler, П’єтро Капуано й Сальваторе Апреа виготовили дзвін з міді й подарували його американському президентові Франкліну Делано Рузвельту від мешканців острова Капрі як символ удачі та перемоги у війні. Цей мідний дзвін став прообразом ювелірних прикрас, що набули популярності серед бонвіванів і селебриті, які полюбляли відпочивати на Капрі в післявоєнний час. Перший ювелірний дзвіночок Капуано виготовив у 1947 році для своєї близької подруги, графині Едді Чіано, також фірмові прикраси носили Жаклін Кеннеді, Кетрін Гепберн, Інгрід Бергман... І донині Campanella є не просто прикрасою, а талісманом, який в Італії дарують на удачу.

Chantecler

Він неодмінно припаде до смаку й українським жінкам, адже всі ми прагнемо перемоги.Тож, вибираючи коштовний подарунок сьогодні, подаруйте дзвіночок Chantecler. Нехай саме він стане особливим символом перемоги, незламної віри та жаги до життя! Впізнаваний у всьому світі він асоціюється з радістю та щасливим життям, яке чекає на українців попереду!

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.