До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

5 головних аксесуарів сезону осінь-зима 2018/2019

Аксесуари сьогодні нерідко називають двигуном модної індустрії. Для покупців це найлегший спосіб ознайомитися ближче з улюбленим брендом, а марки з їх допомогою створюють настрій показів, додають у колекції потрібну частку епатажу. Vogue.ua вибрав 5 головних аксесуарів з колекцій сезону осінь-зима 2018/2019.

Балаклава

Балаклави несподівано з'явилися у колекціях різних брендів – від Gucci до Balenciaga і Calvin Klein. Їх повернення свідчить одразу про два глобальні тренди – тотальне прагнення до затишку і комфорту, які сучасна людина шукає через постійний щоденний стрес, і все більшу іронізацію моди.

Реклама
Gucci осінь-зима 2018/2019
CALVIN KLEIN 205W39NYC осінь-зима 2018/2019
Великі ланцюги

Якщо минулого сезону увагу привертали вуха у незвично зроблених сережках, то цієї осені дизайнери змістили всі погляди на зону декольте і нижче. Зробили вони це за допомогою кольє у вигляді великих ланцюгів: у Dolce & Gabbana вони – драматичні і сексуальні, у Balenciaga і Miu Miu – бунтарські і агресивні одночасно.

Miu Miu осінь-зима 2018/2019
Dolce & Gabbana осінь-зима 2018/2019
Ковбойські чоботи

Ковбойські чоботи, без перебільшення, головна покупка сезону. Причому асоціації з головними героями вестернів викликає тільки їх форма. Наприклад, у Fendi вони зшиті з яскравої шкіри з ефектною фактурою "під крокодила", а у француженки Ізабель Маран чоботи мають богемний вигляд завдяки м'якій текстурі і довжині вище коліна.

Isabel Marant осінь-зима 2018/2019
Fendi осінь-зима 2018/2019
Окуляри з кольоровими скельцями

Великі окуляри з кольорового пластику, що нагадують маску, прийшли на зміну ретро-моделям як-от Cat-Eye і вузьким лаконічним окулярам з "Матриці". Шукати ідеальну модель варто у колекціях Christian Dior і Altuzarra.

Christian Dior осінь-зима 2018/2019
Altuzarra осінь-зима 2018/2019
Сумки з логотипами

Мода нульових славилася своєю тягою до логоманії, яка через десять років знову воскресла на подіумах. Головними для розміщення відомих слів і символів стали, звісно, сумки. Fendi, от наприклад, знову активно використовують монограму, Balenciaga логотип зробили яскравим і розмістили його на лаконічній білій сумці, а Клер Вейт Келлер вибрала делікатне поєднання чорного і коричневого.

Balenciaga осінь-зима 2018/2019
Givenchy осінь-зима 2018/2019

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.