Шоу починається: секрети паризького клубу Manko

29 січня 2018

Паризьке кабаре Manko - нове улюблена розвага світської публіки: Наталя Водянова відзначає тут день народження, а Мік Джаггер та Нікі Мінаж танцюють до ранку. Його секрети дізналася Анна Пахлаві.​

Пригода починається в суботу ввечері, коли ми з друзями стрибаємо в Uber та мчимо по Парижу на авеню Монтень, 15. Район, де знаходиться Manko, ще називають «Золотим трикутником»: тут знаходяться бутики всіх головних брендів - від Balenciaga до Chanel. Але моя мета - кабаре. Я ніколи не була в Manko, але часто чула від друзів, що там проходять найбільш екстравагантні вечірки в місті. У Manko, здається, були всі: Джонні Депп, Нікі Мінаж, Мік Джаггер, Діта фон Тіз, Селін Діон, Карл Лагерфельд, Крістіан Лубутен, а Наталя Водянова в минулому році відзначила тут день народження.

Дивани, оббиті червоним оксамитом, - перше, що кидається в очі, коли заходжу всередину. Думаю: «Я в фільмі Девіда Лінча». Важкий солодкий аромат буквально збиває з ніг. У кабаре Manko все змішалося: бізнесмени в дорогих костюмах, елегантні дами у вечірніх сукнях, хіпстери, карлики, молоді та люди у віці. Спостерігати за строкатою публікою майже так само цікаво, як дивитися шоу: тут вітається будь-яка сексуальна орієнтація та панує свобода.

Кожне шоу в Manko готують півроку

Того вечора провідною була Аллана Стар - жінка-трансгендер, в минулому відома американська порнозірка. Червоне напівпрозоре плаття з пір'ям, яскраво-червоні губи та важкі світлі локони - голлівудська зірка 30-х у плоті. Шоу почалося: іскри, блискітки, шампанське, розмальовані обличчя, світлові інсталяції прямо на оголених тілах. Програма, яку показують в Manko по п'ятницях та суботах, - тільки на перший погляд класичне французьке кабаре. Крім танців, тут є місце і злободенним питанням: артисти обговорюють важливі теми - від політики США до прем'єри «Того, що біжить по лезу». Мабуть, сьогодні навіть в кабаре не обійтися без Дональда Трампа.

Через кілька днів я зустрічаюся в паризькому готелі Four Seasons George V з Марком Заффуто і Еммануелем Д'Ораціо - хлопцями, які придумали і відкрили Manko. Марк і Еммануель самі артисти кабаре, вони люблять блиск і розкіш - тому інтерв'ю призначають не де-небудь, а в пентхаус-сьюті з виглядом на Ейфелеву вежу.

Вони чарівні, дотепно жартують і одягнені з голочки. На Марку - вінтажний светр кашеміру Gucci і джинси Levi's, на Еммануелю - вінтажні джинси Helmut Lang, светр кашеміру Hermès і шкіряний жакет YSL епохи Стефано Пілаті. «Я люблю все, що робив Стефано в Yves Saint Laurent», - реагує на мій уважний погляд Еммануель. Невипадково Марк і Еммануель одягнені так ретельно і концептуально: обидва в минулому працювали в модній індустрії. Двадцять років тому вони починали як агенти і представляли інтереси стилістів, перукарів і моделей, а Марк навіть встиг попрацювати арт-директором Gucci Group в той час, коли ним керував Том Форд.

Якщо артист на сцені повністю або частково оголений, це частина історії, а не бажання шокувати

Сьогодні їх знають як артистів: останні роки Марк і Еммануель як дует Club Sandwich робили кращі вечірки в столиці. «Після десяти років проекту Club Sandwich ми вирішили створити щось нове. Ми завжди любили класичне кабаре - таке, як у фільмі «Кабаре» з Лайзою Міннеллі 1972 року. Такого сьогодні більше немає».

Кабаре мрії Марк і Еммануель відкрили два роки тому в Парижі. «Нам знадобилося шість місяців, аби провести кастинг, написати сценарій, створити образи головних героїв, костюми і придумати загальний стиль. У лютому 2016 року ми відіграли перше шоу з десятьма абсолютно різними, але однаково божевільними персонажами».

За кожним шоу в Manko - культурний бекграунд. Наприклад, фільми - «Шоугьолз» Пола Верховена і «Голод» з Девідом Бові і Катрін Деньов

Марк і Еммануель навперебій розповідають про гостей Manko, а на моє запитання про те, як кабаре знову стало улюбленою розвагою еліти, відповідають: кабаре повернуло людям свято. «У 2005 році, коли ми створили проект Club Sandwich, в Парижі не було модних вечірок, ніхто не хотів вбиратися з шиком, як у старі часи. Модні будинки і бренди більше не робили вечірок: після показів усі інтелектуально пили вино і вечеряли - і нічого більше. Club Sandwich все змінив. Те ж саме з Manko. Спочатку всі думали, що це якесь лахміття, але ми переосмислили традицію кабаре і представили її в новому світлі. Коли до нас приходять Еммануель Альт і Олів'є Рустен, вони кажуть «вау», тому що Manko - це зовсім не те кабаре, котре ви очікуєте побачити».

Попри те, що Марк і Еммануель легко розповідають про своїх іменитих гостей, вони вміють зберігати секрети: тут заборонена зйомка на телефони. Фактично усе, що відбувається в Manko, в Manko і залишається. Марк, сміючись, називає це «магією ночі», але потім цілком серйозно додає, що Manko - не Діснейленд, і вони дбайливо ставляться до приватності відвідувачів. «Не знімайте наше шоу - просто насолоджуйтеся, дивіться і вникайте!»

За костюми в Manko відповідають костюмер Франсуа Тамарін з Паризької опери, французький бренд Pigalle і молоді паризькі дизайнери

Подивившись шоу, я подумала, що оголення - головний прийом, який використовують артисти, щоби вразити глядачів. Але Марк готовий зі мною посперечатися. «Ми не випускаємо на сцену голих людей просто так. Ми говоримо про креативність. Якщо артист роздягається - це його історія, його спосіб говорити з глядачем. До того ж, це дуже красиво».

У Manko є свої заборони, але при цьому немає дрес-коду - вас пустять і в «голій» сукні, розшитій лелітками, і в джинсах. «Але краще, - каже Марк, - одягнутися так, ніби ви готуєтеся провести свою найвеселішу ніч в Парижі. Або роздягнутися».

Читайте також:

Практичный мечтатель или как носить музейные экспонаты с джинсами

Интервью с Apache Crew - самыми модными танцовщиками Украины

Ще в розділі Театр

Популярне