До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Visa She's Next: власниці малого бізнесу можуть виграти 250 000 гривень і навчання в бізнес-школі

21 вересня в Києві відбудеться День жіночого підприємництва Visa She's Next — освітній захід для представниць малого українського бізнесу. Серед спікерів проєкту — Віра Платонова, Маша Єфросиніна, Ярослава Гресь, Андрій Здесенко, Андрій Федорів та інші.

В Україні зареєстровано близько 482 тис. жіночих підприємств у сегменті малого й середнього бізнесу, і щороку їхня кількість зростає. Водночас згідно з дослідженням Visa ("Дослідження ведення бізнесу серед жінок-підприємиць, CBR для Visa", 2020) понад 85% підприємниць зацікавлені в додатковому навчанні й потребують знань для розвитку бізнесу під час пандемії.

Реклама

"Ми створили освітній проєкт — День жіночого підприємництва в межах усесвітньої кампанії She's Next, — коментує Віра Платонова, віцепрезидентка, генеральна директорка Visa в Україні, Грузії, країнах СНД і Південно-Східній Європі. — На недавньому проєкті Visa Elevator Pitch Day, коли сто підприємниць з усієї України за хвилину мали презентувати свій бізнес потенційному інвесторові, жінки почувалися впевненіше. Учасниці оцінили себе на 84,3 бала зі 100, тоді як учасники-чоловіки — на 80 балів. У світі ці значення істотно відрізняються на користь чоловіків. Для нас це показник перспективності жіночого підприємництва в Україні, тому ми прагнемо створювати для них більше можливостей".

21 вересня 150 учасниць заходу зможуть навчатися в експертів у різних галузях, топменеджерів, власників бізнесу, мотиваційних спікерів. У програмі — практичні лекції, воркшопи та розгляд діючого бізнесу під менторством експертів, публічна дискусія про жіноче лідерство й стереотипи про нього, презентація найкращих жіночих бізнесів і вручення нагород.

Щоб взяти участь в проєкті, треба опублікувати в Instagram Stories презентацію власного бізнесу, скориставшись спеціальною маскою, зазначити сторінку Visa (@visaua_official), а також заповнити заявку за посиланням. З усіх учасниць команда проєкту вибере 150 фіналісток, які отримають квиток на День жіночого підприємництва.

Інстаграм-маска проєкту імітує дверцята ліфта, щоб учасниці випробували свої сили в так званому elevator pitch — світовому форматі презентації, коли підприємець має продати власний бізнес потенційному інвесторові за дуже короткий час. У День жіночого підприємництва десять учасниць, що вдало представили свій бізнес в Instagram, зможуть зробити це перед експертами. Серед них виберуть переможницю, яка отримає 250 000 гривень на розвиток бізнесу і можливість навчатися в Києво-Могилянській бізнес-школі (KMBS). Три фіналістки проєкту також дістануть змогу навчатися в KMBS за модульною програмою з керування бізнесом.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.