До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

LEGO виділили 50 мільйонів доларів на підтримку дітей із незаможних родин

З огляду на те, як коронавірус впливає на весь світ, компанія LEGO пожертвувала 50 мільйонів доларів для забезпечення дітей, які цього потребують.

Головна мета компанії — надати постраждалим від кризи дітям предмети першої потреби й підтримувати їхнє навчання через ігри. Згідно з офіційною заявою компанії, пожертви отримають:

Реклама
  • Фонд Education Can not Wait, який забезпечує освіту дітей, що опинилися в надзвичайних ситуаціях і затяжних кризах.
  • Деякі партнери LEGO Foundation, чия робота з дітьми та сім’ями зазнає додаткового тиску через COVID-19.
  • Благодійні партнери й спільноти, з якими регулярно співпрацює LEGO Group.

"Ми не можемо дозволити COVID-19 вплинути на ціле покоління дітей. Дослідження засвідчують, що навчання через ігри не тільки життєво важливе для психологічного, емоційного й когнітивного здоров’я дітей та їхнього розвитку, воно також формує стійкість, потрібну їм для подолання труднощів і побудови свого майбутнього. Ми маємо підтримувати всіх дітей, зокрема й найуразливіших у суспільстві, щоб вони мали доступ до освіти й розвивали навички, потрібні для їхнього процвітання в постійно мінливому світі", — зазначає Джон Гудвін, генеральний директор LEGO Foundation.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.