До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Зроблено в Італії: що слід знати про бренд Visionnaire

2019 рік – особливий для італійської компанії IPE-Visionnaire: 60-річний ювілей святкує материнська компанія IPE, а 15-річчя – її найвідоміший бренд Visionnaire. У ювілейний рік vogue.ua розповідає, як невелике меблеве підприємство братів з Болоньї стало світовим лідером у своїй сфері.

Історія

Компанія IPE (Imbotture Prodot Espansi) зародилася 1959 року в передмісті Болоньї. Її заснували два брати Помпео і Вітторіо Каваллі, чиї внуки досі керують сімейним бізнесом. Брати були революціонерами і хотіли робити те, чого до них у меблевому бізнесі не робив ніхто. Так, Каваллі запропонували поліуретан як наповнювач для диванів, крісел і інших меблів, що вплинуло на чимало інженерних рішень у цій сфері. У родини Каваллі завжди було бездоганне почуття стилю і вони любили моду, тому вже з 1961 року бренд IPE брав участь у головній події меблевого світу – ярмарку Fiera Internazionale del Mobile в Мілані, який сьогодні весь світ знає як Salone del Mobile.

Реклама
Фабрика IPE на початку 1960-х

Уже з перших років існування компанія показала світу, що IPE – це меблі для людей, які цінують естетику. Так, з 1960-х, щороку над колекціями працювали найкращі дизайнери зі всього світу. Наприклад, на першому міланському меблевому ярмарку IPE представили крісло Mercury скульптора Ріто Валла, знаменитого своїми плавними м'якими меблями. Сьогодні Mercury вивчають у вузах дизайнери та архітектори.

Зародження Visionnaire

2005 року зародився бренд Visionnaire. "Розкіш, стиль і якість – наші основні цінності, – каже Елеонора Каваллі, креативний директор компанії і внучка засновника IPE, Вітторіо Каваллі. І продовжує: Наш бренд повністю відповідає ідеї Made in Italy". Це не лексична фігура. Щороку компанія випускає близько трьох тисяч предметів меблів і аксесуарів, які створюють виключно в Італії: в Болоньї, Барі, Монці, на острові Мурано і в інших місцях.

Флагманський магазин Visionnaire в Болоньї

Кожен предмет з колекції Visionnaire – яскравий персонаж зі своїм стилем і характером. Найвідоміші моделі: лава Siegfried, диван Ginevra і диван Avalon – протягом п'ятнадцяти років залишаються бестселерами.

Цінності

Компанії IPE властива гнучкість: бренди жваво відгукуються на виклики часу і запити покупців. Основні цінності залишаються стабільними вже 60 років: це майстерність, ручна робота, виняткові матеріали і незвичайні конструкції. Але 2019 рік вимагає нового розуміння терміну "розкіш": сучасна людина цінує час, здоров'я і волію інвестувати в майбутнє. Тому одна з ключових цінностей компанії сьогодні – турбота про навколишнє середовище. З 2011 року IPE сертифікована за програмою FSC™ Forest Stewardship Council and PEFC™ Program for Endorsement of Forest Certification: це означає, що всі меблі і аксесуари компанії зроблені з екологічних матеріалів.

Нова колекція Anniversary for the occasion

Навесні цього року на ярмарку Salone del Mobile представили нову колекцію Visionnaire, яка отримала назву Anniversary for the occasion. До неї увійшли 80 предметів для дому і саду, над якими Елеонора Каваллі працювала спільно з дизайнерами з усього світу: Алессандро Ла Спада, Роберто Лаццероні, Марко Пива, Армандо Бруно. Перше, що впадає в очі, – креативні стилістичні нововведення: в новій колекції багато незвичайних поєднань. Наприклад, метал, цемент, напівкоштовні камені, дерево – в одному предметі. Також у колекції є безліч відсилань до сучасного мистецтва і дизайну.

Так, кавові столики Vincent неймовірної краси з мармуру і муранського скла натхненні оптичним мистецтвом 1960-х і творчістю художника Віктора Вазарелі, а стіл Jason з трьох видів мармуру відсилає до японського мінімалізму. Поряд з основною колекцією Visionnaire представляє капсульну колекцію аксесуарів. До неї увійшли вази, підноси, посуд з кераміки, каменю, бронзи і муранського скла авторства Zanellato/Bortotto, Stories of Italy, Gum Design, Фаусто Салві і Марті Джардіні. Особливість бренду – дизайн під ключ: оксамитові дивани та крісла легко поєднуються з мінімалістичним кавовими столиками і фірмовою "фішкою" бренду – ефектними туалетними столиками.

<b>Visionnaire</b>

Майстерність, увага до деталей, креатив і сміливість – це нова розкіш XXI століття, упевнені в Visionnaire.

Сайт: https://www.visionnaire-home.com/

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.