VOGUE UA CONFERENCE 2019FASHION & BUSINESS 7 листопада
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Що слід знати про бренд Rolf Benz, що відкрив бутик у Києві

21 червня 2019

У салоні «Проект 900» в ТЦ «Домосфера» відкрили бутик німецького меблевого бренду Rolf Benz. Про легендарні дивани-трансформери, відомі у всьому світі, vogue.ua розпитав Маркуса Хока, експорт-директора бренду, і Тетяну Поташову, регіонального представника в Україні та країнах СНД.
 

«Меблі, з якими людина живе, мають бути такими ж гнучкими, як і сама людина» — думка дуже сучасна і при цьому не для всіх очевидна. Але саме на неї далекого 1964 року зробив ставку німецький оббивальник Рольф Бенц, який відкрив у невеликому містечку Нагольд фабрику з виробництва меблів. Першим творінням Rolf Benz стала серія Addiform — модульних диванів-трансформерів. Цікаво, що і досі дивани залишаються фірмовим знаком і гордістю німецького бренду. В меблевій індустрії кажуть: дивани Rolf Benz — найбажаніші у світі.

Чому дивани Rolf Benz такі популярні? У їх створення засновник бренду вклав особливу філософію: диван – не просто меблева одиниця. Це оазис спокою в нашому житті: на ньому ми читаємо, відпочиваємо, мріємо і спимо. Для того, щоб диван подобався, він повинен бути зроблений саме для вас – дивани Rolf Benz якраз такі. Всі вони – трансформери, їх легко видозмінювати залежно від потреб: можна підібрати висоту сидіння, спинки, підлокітників, глибину сидіння, м'якість, комфортні саме вам.

Крім диванів, сьогодні німецький бренд випускає крісла і стільці, ліжка і столи, гарнітури для віталень, килими, аксесуари і текстиль. Про цінності бренду, культовий диван 6500, який перебуває в колекції нью-йоркського музею МоМА, і співпрацю з дизайнерами, розповіли Тетяна Поташова і Маркус Хок.

Маркус Хок
Чому дивани Rоlf Benz називають найбажанішими диванами у світі?

Тетяна Поташова: "Вибір меблів – дуже інтимна справа. Ти проводиш на дивані багато часу, тому, по-перше, він має подобатися, по-друге, бути комфортним. І одне – що подобається оку, а інше – що подобається тілу. У світі немає більш ергономічних диванів, ніж Rolf Benz. Дизайн, колір, форма – це все мода і певна відповідь сучасності. А ось те, що відчуває тіло, – головне. Так ось з комфортом і ергономічністю у Rolf Benz – все відмінно".

Що таке німецька якість? Це стереотип чи справді особливий підхід?

Маркус Хок: "Це не кліше, це дійсно особливий підхід до роботи. Я працюю в індустрії 25 років і добре знаю, що німецькі дивани, крісла та стільці є найкращими у світі. Головний секрет у тому, що багато чого в Німеччині виробляють вручну. Що стосується Rolf Benz, то всі деталі ще й створюють в одному місці – це дає нам можливість контролювати кожну одиницю меблів особисто. Наші дивани дорогі, але за ці гроші ви отримуєте найкращу якість".

Тетяна Поташова: "Німеччина завжди вважалася батьківщиною промислового дизайну. Для німецьких компаній, які виробляють меблі, характерна вірність і навіть фанатична відданість якості, увага до деталей. Тому фраза Made in Germany справді передбачає кість, і найчастіше – розкішну якість".

Про легендарний диван Rоlf Benz 6500

Тетяна Поташова: "Більше 30 років ми виробляємо модель дивана 6500, створену дизайнером Матіасом Гоффманом, яка вже стала культовою. Свого часу вона була експонатом музею сучасного мистецтва в Нью-Йорку. І це позачасова річ. Гоффман вловив те, що буде вічно актуальним: строгі лінії, красивий шов, спинка, яка піднімається і підлаштовується для сидіння. Диван графічний, м'який і дуже ефектний. Для свого часу він був новаторським – і досі таким залишається".

Про дизайнерів, з якими працює Rolf Benz

Тетяна Поташова: "Особливість Rolf Benz полягає у тому, що в штаті немає дизайнерів: щоб задовольнити запити клієнтів з Європи, Азії та Америки, ми запрошуємо до співпраці фахівців з усього світу. Це дозволяє зробити колекцію єдиною і гармонійною. Адже наші меблі – як конструктор лего: всі елементи легко комбінувати між собою. 53 країни в світі, де продають наш бренд, роблять вибір на користь Rolf Benz – це означає, що кожна знаходить те, що відгукується у її людей, відповідає національному смаку".

Тетяна Поташова

Маркус Хок: "Ми з радістю працюємо з молодими дизайнерами. Коли хтось приходить до нас з ідеєю нового дизайну, ніколи не оцінюємо людину за рівнем популярності. Ми оцінюємо її ідею, для нас це ключовий момент. Ми будемо раді працювати і з українськими дизайнерами. Якщо хочеш бути успішним у всьому світі, ти повинен бути відкритим і доброзичливим".
 

Про новинки

Тетяна Поташова: "Ми постійно розвиваємося і доповнюємо нашу колекцію іншими групами товарів. Наприклад, цієї весни у нас вперше з'явилася лінія спалень, дві моделі ліжка. Це не просто ліжка, а повноцінний спальний куточок. Rolf Benz – інтер'єрна марка, а це означає, що ми пропонуємо клієнтові не окремий предмет меблів, а цілий образ, як пропонує хороший дизайнер або стиліст. Так, на додаток до ліжок йдуть міні-гардеробні і тумбочки.

Восени вперше в світі ми представимо колекцію outdoor меблів. Стратегія Rolf Benz – новаторство: у нас часто з'являються речі, яких немає ще ні в кого. В преміальному сегменті ми не можемо зупинитися на місці – тому весь час рухаємося вперед".

Як минуло відкриття бутика в Києві, можна подивитися в галереї vogue.ua:

Олександр Кожнов, Олена Войченко,Тетяна Поташова, Маркус Хок, Владлена Лобанова
Маркус Хок

Ще в розділі Lifestyle

Популярне