VOGUE UA CONFERENCE 2019FASHION & BUSINESS 7 листопада
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

У Києві відбудеться семінар Multi Local Folk

12 березня 2019

20 березня в Києві відбудеться семінар Multi Local Folk, який розповість про тренди сезону весна-літо 2020.
 

Організатор семінару – паризьке агентство Trend Union і Creapro. Мета – поділитися з учасниками знаннями, які допоможуть їм випереджати тренди і передбачати те, чим житиме модний ринок вже наступного року. Головний спікер зустрічі – арт-директор Trend Union, Герт ван де Кеукен. Разом з легендарною Лі Еделькорт, головним світовим трендсеттером і засновницею агентства, Герт вже більше 30 років пророкує тренди та консультує великий бізнес – від модних Будинків до банків і автомобільних компаній. Серед клієнтів тренд-бюро: Disney, Estée Lauder, Galeries Lafayette, L'Oréal, Mattel, Marks & Spencer.

Лекція Герта ван де Кеукена

Головний тренд, про який говоритимуть на семінарі – фольклор: як дзеркало культури, ключ до кращого розуміння суспільства і основа для народження нових смислів. Саме фольклор як невичерпний архів інформації про людину пропонують дослідити в наступному сезоні дизайнерам і маркетологам.

Home 2020 – ще одна тема семінару. Герт ван де Кеукен розповість про те, що новим фокусом в інтер'єрі стане колір. Саме кольори впливатимуть на споживача і робитимуть його щасливим. "Страх кольору поступово змінюється на радість експериментів з ним, – говорить Лі Еделькорт. – Жовтим можна "розбудити" кімнату, сіра стіна допоможе розширити простір, а рожевий відтінок викликає усмішку на обличчі".

Герт ван де Кеукен

Семінар Multi Local Folk буде корисний дизайнерам, фахівцям з реклами, маркетологам, фотографам, арт-директорам і всім, хто працює з візуальною складовою. Лекція відбудеться 20 березня у M17 Contemporary Art Center у межах проекту «Авангард: у пошуках четвертого виміру».
 

Ще в розділі Lifestyle

Популярне