До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Три колаборації, присвячені Дню Незалежності України

День Незалежності України став справжньою точкою тяжіння для представників найрізноманітніших креативних індустрій, які напередодні 30-річного ювілею репрезентували цікаві проєкти, присвячені рідній країні. З нагоди свята ми вибрали три варті уваги колаборації.

Музика

Напередодні Дня Незалежності України співачка Тіна Кароль представила альбом "Молода кров", у межах якого об’єдналася в дуети із сімома молодими артистами. До альбому "Молода кров" увійшли сім треків: це дуети з Wellboy, гуртом "Kazka", артисткою Alina Pash, гуртами "Latexfauna" і "Сам на сам", Микитою Ломакіним та "Ivan Navi". Тіна Кароль каже, що присвячує цей альбом майбутньому.

Реклама

"У День Незалежності ми традиційно згадуємо, чого домоглися, говоримо про спадщину країни; говоримо про сьогодення. Але завтрашній день водночас у нас тільки в мріях, у надії... Ми мало залучаємо до великої справи молодих людей. А я вірю, що, коли кожна творча людина причетна до великої справи, то почувається інакше, а її шлях набуває додаткового змісту. Мені хотілося показати завтрашній день — у музичному сенсі. Також хочеться збагатити каталог української сучасної музики новими піснями".

Мода

В українській модній індустрії головним проєктом, присвяченим Дню Незалежності України, стала спільна колекція брендів Guzema Jewelry і Gunia Project. Називається вона "Незалежна" і покликана продемонструвати, що сучасні українки — сильні, незалежні, здатні брати на себе відповідальність й ухвалювати рішення.

Вони — серце нашої країни, яка святкує свій 30-річний ювілей. Впізнаваним елементом спільної колекції стала квітка, віднайдена на рушниках з різних куточків України XIX і XX століть. Спрощені візерунки стали основою для головних дизайнерських елементів, лаконічність форми підкреслює символічне навантаження колекції, що є сучасною інтерпретацією традиційної української культури.

Предмети інтер’єру

Спеціально до 30-річчя незалежності України всесвітньо відомий бренд Riedel випустив лімітовану модель декантера для вина з українською символікою. Всього випущено 150 таких декантерів і доступні в продажу вони будуть тільки до кінця 2021 року й тільки в Україні. Цей декантер виготовлений вручну за старовинною венеційською технологією, завдяки якій у нього вплавлено два кольорові скла — жовте й блакитне, що символізують прапор України. У центрі чаші розміщений герб-тризуб.

Олег Михайленко, голова корпорації MIRS, що представляє Riedel в Україні, розповідає: "Це не перший проєкт Riedel для ринку України. У травні цього року корпорація MIRS разом з віцепрезидентом Riedel Олександром Зоріним, українськими й французькими винними експертами шукали оптимальний келих для автохтонного сорту винограду „одеський чорний" та однойменного вина. Нас тішить така увага європейського бренду до України. Наш ринок стрімко розвивається й відкриває для західних партнерів нові перспективи. Корпорація MIRS і далі знайомить українського споживача з винною культурою та дивує його приємними сюрпризами".

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.