RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Найцікавіші факти про знімання фільму «Диво-жінка: 1984»

18 грудня 2020

17 грудня в український прокат вийшов один з головних блокбастерів року — «Диво-жінка: 1984». Як очікують дистриб’ютори, він допоможе врятувати прокат цього року. Про бойові сцени, моду 1980-х, браслет Tiffany & Co. на Ґал Ґадот та багато іншого читайте в огляді Vogue.ua

«Диво-жінка»

У другій частині «Диво-жінки» (нагадаємо, перша частина пригод про амазонку Діану Прінс у 2017 році зібрала в прокаті 800 мільйонів) ми вирушаємо в 1984 рік. Амазонка Діана Прінс носить діловий костюм і працює в музеї археології. Одного разу в музей надсилають загадковий артефакт, який потрібно досліджувати. Потім виявиться, що цей таємничий артефакт вміє виконувати бажання. Разом з артефактом у музеї з’являється лиходій Макс Лорд, який хоче його викрасти — а Діані Прінс доведеться знову дістати свій костюм Диво-жінки та врятувати світ.

Чому події фільму відбуваються саме в 1984 році
«Диво-жінка»

За словами режисерки стрічки Патті Дженкінс, Диво-жінка — справжня супергероїня 1980-х. І хоча вперше Діана Принс з’явилася в коміксах DC у 1941 році, по-справжньому популярною вона стала наприкінці 70-х — початку 1980-х. Тоді ж заслужила статус феміністської ікони у світі коміксів. «Діана Прінс синонім тієї епохи — сміливої, емансипованої, яскравої», — зауважує Патті Дженкінс.

Актор Педро Паскаль, який зіграв лиходія Макса Лорда, додає: «Я пам’ятаю все про 80-ті! Музика була неймовірною, ми слухали її всю. У нас з’явилося кабельне телебачення, коли мені було сім. Мій тато водив нас у кіно кілька разів на тиждень. Мама любила Принца. Я пам’ятаю, що бачив групу The Police. Бачив „Like a Virgin“ Мадонни. Бачив Tears for Fears. Бачив The Rolling Stones. А ще, знаєте, Спілберга, HBO, все це... Я на цьому ріс, включно із саундтреками до фільмів. Мій тато любив кіно. Ми були родиною вісімдесятих. Режисерка Патті Дженкінс дуже добре розуміє цю культуру. Вона точно знає, як забезпечити нам ностальгію за цим періодом».

Про знімання екшн-сцен
«Диво-жінка»

Особливість другої частини «Диво-жінки» в тому, що всі бойові сцени не намальовано за допомогою комп’ютерної графіки, а знято на реальних локаціях з участю акторів і каскадерів... «Ми живемо в епоху, коли „могли б просто робити це на екрані“, але я не хотіла цього, — каже режисерка Патті Дженкінс. — Я хотіла домогтися відчуття, ніби персонажі в реальному світі роблять ці неймовірні фізичні трюки. Так що ми дійсно прагнули високо. Тобто ми перевернули справжню вантажівку! Одне це було неймовірним, і, я думаю, що це видно у фільмі. Ви бачите це й можете відчути, разом з нами ви вирушаєте в захопливу подорож!».

Про зв’язок з культовим коміксом «Царство небесне»
«Диво-жінка»

Цінителі коміксів напевно помітять, що головний референс нинішньої «Диво-жінки» — це культовий комікс видавництва DC Kingdom Come («Царство небесне»). Він вийшов у 1996 році, а його автор — художник Алекс Росс, завдяки якому герої коміксів набули вигляду, який ми  любимо, — реалістичного й схожого на людей. «Царство небесне» — комікс про майбутнє, де замість супергероїв з’являються нові надлюди, цинічні й безпринципні. Комікс намальований дуже соковито і яскраво, і саме цей стиль став натхненням для творців фільму «Диво-жінка: 1984».

«Я так люблю цей комікс, — каже Патті Дженкінс. — Він чудовий. І ці золоті обладунки, які Алекс Росс намалював для Диво-жінки... Я завжди мала плакати із цим коміксом, навіть під час знімання першого фільму в мене на стіні висів величезний плакат із «Царства небесного». І я втішена, що новий комплект броні Диво-жінки так подібний до того, який у 90-ті придумав Алекс Росс».

Про костюми Діани Прінс

Над образом Диво-жінки цього разу працювала без перебільшення легендарна мисткиня. Лінді Геммінґ — англійка, у портфоліо якої такі гучні фільми, як «Лара Крофт — розкрадачка гробниць», «Бетмен: Початок», «Казино Рояль», «Темний лицар» і «Гаррі Поттер. Таємна кімната» та премія «Оскар». Саме завдяки Геммінґ Диво-жінка має як ніколи сучасний вигляд: жіночний, але не вульгарний, і дуже стильний. Суворі брючні костюми, спідниці-олівці з розрізами, ефектні сукні до підлоги — Діана Прінс прекрасно вписалася в 1980-ті та є справжньою модницею свого часу.

«Диво-жінка»

«Лінді — одна з найвидатніших дизайнерок костюмів усіх часів, — каже Патті Дженкінс. — Вона працює дуже органічно й емоційно, але потім поєднує це з безліччю досліджень. На що ми хочемо, щоб це було схоже, і як ми хочемо, щоб це відповідало сучасному світові?.. По-перше, її Золота броня для Диво-жінки — це дійсно витвір мистецтва. І мені сподобалося, що це було водночас практично й зроблено під впливом високої моди й прекрасного дизайну. Те ж саме ми зробили з усім гардеробом Діани. У Діани прекрасний смак, тому ми хотіли, щоб вона мала вигляд найстильнішої представниці тієї епохи. Стриманої, але завжди елегантної».

«Диво-жінка»
Про браслет Tiffany & Co

В одній зі сцен у музеї на Діані Прінс можна побачити браслет Tiffany & Co. Elsa Peretti® Bone. Виготовлена в жовтому золоті прикраса стає відсиланням до широких браслетів Диво-жінки та її героїзму.

«Браслет-каф Elsa Peretti Bone — найразючіша прикраса, яку я коли-небудь бачила, — каже режисерка Патті Дженкінс. — Уперше я дізналася про цей шедевр, коли отримала в подарунок його вузьку версію від матері свого колишнього. Моя любов до браслетів-кафів у чарівний спосіб знайшла своє втілення в образі головної героїні фільмів про Диво-жінку, оскільки вони ідеально вписуються в її характер. Ми представили цей браслет як єдину прикрасу, яку Діана Прінс носить у „Диво-жінці: 1984“. Він має на ній надзвичайно разючий вигляд».

Кинопремьера ·

Ще в розділі Кіно

Популярне